wie pimpt zijn racefiets?
gegroet allen,
OP dit forum kom ik de mooiste (en ook duurste) racefietsen tegen met daarop gemonteerd de meest prachtige (en lichtste) onderdelen, vooral om de fiets zo licht mogelijk te maken.
Wat ik echter nog helemaal niet ben tegengekomen is het pimpen van de fiets. zelf heb ik inmiddels een zilveren Ankh aan m'n zadeltas, een kleine plastik raaf op het ballehoofd en heb gisteren van twee mooie stuurlintdoppen (of hoe noem je die dingen, die je in het stuur propt om het stuurlint vast te zetten) gemaakt van bij de praxis gekochte deurknoppen en twee kunststofkurken, het staat geweldig. Het lukt mij alleen niet om een foto te plaatsen.
groet, roderaaf
OP dit forum kom ik de mooiste (en ook duurste) racefietsen tegen met daarop gemonteerd de meest prachtige (en lichtste) onderdelen, vooral om de fiets zo licht mogelijk te maken.
Wat ik echter nog helemaal niet ben tegengekomen is het pimpen van de fiets. zelf heb ik inmiddels een zilveren Ankh aan m'n zadeltas, een kleine plastik raaf op het ballehoofd en heb gisteren van twee mooie stuurlintdoppen (of hoe noem je die dingen, die je in het stuur propt om het stuurlint vast te zetten) gemaakt van bij de praxis gekochte deurknoppen en twee kunststofkurken, het staat geweldig. Het lukt mij alleen niet om een foto te plaatsen.
groet, roderaaf
Fietsen is een mooie sport waar je meestal vrolijk van wordt.
custom spuitwerk telt dat ook :p.
bijna heel mn fiets begint er goud uit te zien. zelf mn "stuurdoppen" goud gespoten. zelfde met sluitstuk stuurpen.
*goud* *bling* echt pimpin' dog
ik plaats nog wel fototje
bijna heel mn fiets begint er goud uit te zien. zelf mn "stuurdoppen" goud gespoten. zelfde met sluitstuk stuurpen.
*goud* *bling* echt pimpin' dog
ik plaats nog wel fototje
60% of the time, it works ALL the time !
Klik maar eens op de foto voor detailfoto's. Erg coole fiets, vooral de naam!
http://www.competitivecyclist.com/za/CC ... UCT.ID=154
http://www.competitivecyclist.com/za/CC ... UCT.ID=154
Tot zover alleen Greg V een echte pimper met z'n gouden spuitbus. Je fiets opleuken met allemaal leuke nieuwe onderdelen (doe ik ook trouwens) is ook pimpen maar niet zoals door mij in dit toppic bedoeld
RR
RR
Fietsen is een mooie sport waar je meestal vrolijk van wordt.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
vind m'n Cannondale dr ook wel gepimpt uitzien met z'n blanke lak over 't alumnium, lijkt bijna zilver!
-
- Forum-lid
Ik heb een racefiets ( Giovanni ) maar ik ben van mijn Mountainbike zeg maar een Racefiets , fitness fiets aan het maken , 28 inch wielen , Race voorvork plus Race remklauwtjes , ossekopstuur, moet nog wel even hoe te schakelen op lossen .Ik rij in de winter ook door dus komen er ook nog bandjes op met profiel, dit is een proef als het niet bevalt wordt het weer een MTB.zal kijken of ik een foto kan plaatsen ,,,voor en na.
gr Jan Janssen