Voorspellingen Giro 2007
De Giro bijt het spits af dit jaat wat de grote rondes betreft. Wie gaat dit jaar 'clean' de Giro winnen. Ik denk dat het een zeer gespannen Giro wordt met als winnaar: Cunego. Ik denk niet dat een renner als Ricco het 3 weken volhoud aan de top. Ook ben ik niet zeker over de krachten van Popovitsj.
Wat denken jullie...
Wat denken jullie...
Cunego kwam in 2004 ook uit het niets, dus zo'n Ricco kan nog gekke dingen doen. Zelf hoop ik op Simoni, maar de concurrentie van Di Luca, Savoldelli, Cunego zal hard zijn en beslist worden op de Auronzo-hutte (Tre cime di Lavaredo) en de Zoncolan, een afgrijselijk steil kreng.
voetballen is een spel, wielrennen een sport
Misschien is een subpool openen bij www.wielerpools.com onder de naam fietsforum wel iets! Ik heb het net zonder ingevuld, dan is er ook nog een beetje competitie.
-
- Forum-lid
Ik verwacht een overwinning voor Damiano Cunego. Simoni heeft volgens mij zijn beste tijd wel gehad en Savoldelli is bergop niet sterk genoeg. Van de niet Italianen is volgens mij ook niet zoveel te verwachten. Misschien Popovych maar verder?
Ik heb er overigens wel zin in. Een paar mooie bergritten waarin hopelijk het nodige vuurwerk te zien zal zijn.
Ik heb er overigens wel zin in. Een paar mooie bergritten waarin hopelijk het nodige vuurwerk te zien zal zijn.
Quote: Origineel geplaatst door mensma op 11 Mei 2007
Misschien is een subpool openen bij www.wielerpools.com onder de naam fietsforum wel iets! Ik heb het net zonder ingevuld, dan is er ook nog een beetje competitie.
Ik wil wel mee doen ik doe al een hele tijd mee onder de naam Tube bij wielerpools. Je moet toch wat verzinnen als naam.
Ik wil wel mee doen ik doe al een hele tijd mee onder de naam Tube bij wielerpools. Je moet toch wat verzinnen als naam.
Ik weet eigenlijk niet of simonie wel in vorm is.
Quoten: Origineel geplaatst door BigM op 12 Mei 2007
dat hoofd van di luca aan de finish met ploegentijd rit,fantastisch
Inderdaad, leuk om te zien. Ik vond het wel een beetje vreemd, ik neem toch aan dat ze daar afspraken over maken...
dat hoofd van di luca aan de finish met ploegentijd rit,fantastisch
Inderdaad, leuk om te zien. Ik vond het wel een beetje vreemd, ik neem toch aan dat ze daar afspraken over maken...