titanium?
De meeste gekleurde schroeven zijn van aluminium.. volgens mij is titanium alleen in naturel titanium te krijgen.
Kijk eens op SRP-USA.com
Op marktplaats zit iemand die wat KCNC spul verkoopt.
Welke fietsenzaken zoiets verkopen weet ik niet, je zal het niet overal vinden. Boutjestuning is een kleine niche in de markt natuurlijk.
Kijk eens op SRP-USA.com
Op marktplaats zit iemand die wat KCNC spul verkoopt.
Welke fietsenzaken zoiets verkopen weet ik niet, je zal het niet overal vinden. Boutjestuning is een kleine niche in de markt natuurlijk.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Die wieltjes, zijn die lichter en beter dan gewone wieltjes van campa?
specificaties van de site zijn:
7075 anodized alloy
Compatible with Shimano ,
Campagnolo and Sram
Colour : Black , Red , Blue , Silver,GreenPatented DesignTeeth: 10T, 11T, 12T, 13T
Ceramic Bearing available / 9g
of ze beter zijn als campa weet ik niet... maar heb er wel goede dingen over gelezen.
7075 anodized alloy
Compatible with Shimano ,
Campagnolo and Sram
Colour : Black , Red , Blue , Silver,GreenPatented DesignTeeth: 10T, 11T, 12T, 13T
Ceramic Bearing available / 9g
of ze beter zijn als campa weet ik niet... maar heb er wel goede dingen over gelezen.
Quote: Origineel geplaatst door Daveke op 10 Mei 2007
Die dingen slijtel nogal rap en binnen no-time heb je ninja-sterretjes als der.wieltjes
Spreek je uit eigen ervaring? Bij de TISO wieltjes heb ik dat wel eens gezien, weet zelf niet of deze ook hard slijten.
Die dingen slijtel nogal rap en binnen no-time heb je ninja-sterretjes als der.wieltjes
Spreek je uit eigen ervaring? Bij de TISO wieltjes heb ik dat wel eens gezien, weet zelf niet of deze ook hard slijten.