syntace
Forumlid Casran heeft er zo eentje. Moet je even de zoekfunctie gebruiken, kom je een topic tegen inclusief foto's.
En Ron Engels (ook van het forum), hij heeft er ook al vele km mee gemaakt. Is zelfs een topic over. Gewoon zoeken op Syntace!!
Het is moeilijk hé
Hier een heel topic:
http://tinyurl.com/yttars FF link ingekort. Handig die site's man als je met IE werkt.
Hier een heel topic:
http://tinyurl.com/yttars FF link ingekort. Handig die site's man als je met IE werkt.
Quoten: Origineel geplaatst door havana op 07 Mei 2007
Forumlid Casran heeft er zo eentje. Moet je even de zoekfunctie gebruiken, kom je een topic tegen inclusief foto's.
't Ligt hier, en moet nog gemonteerd worden (wachtend op het frame...):
't Ligt hier, en moet nog gemonteerd worden (wachtend op het frame...):
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Op bike-components.de is ie gewoon te koop, waarschijnlijk ook nog goedkoper en binnen 5 dagen in huis.
Duitse spullen via Nederland bestellen is sowieso geen goed idee
Duitse spullen via Nederland bestellen is sowieso geen goed idee
Bij Salden is-ie wel 50 euro goedkoper..
Setje wat ik besteld heb, kost bij S-tec 289,00. En Schermbeck staat gewoon in mijn navigatie. Maar service van een goede FM betaal ik graag. Bij Salden alleen de 44 cm.
Canyon Endurace SLX DISC 8.0 Di2
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
Quoten: Origineel geplaatst door Refie op 07 Mei 2007
Setje wat ik besteld heb, kost bij S-tec 289,00. En Schermbeck staat gewoon in mijn navigatie. Maar service van een goede FM betaal ik graag. Bij Salden alleen de 44 cm.
Heb je wat meer gegevens over S-tec? Wat bedoel je met setje, stuur +stuurpen?
Heb je wat meer gegevens over S-tec? Wat bedoel je met setje, stuur +stuurpen?
Ridley Compact