ik ben bezig met het opbouwen van een paar oude giant cadex racefietsen. Één van de te vernieuwen onderdelen is de voorvork. Ik heb hiervoor al de voorvorken en de aheadsets. Echter dit zijn aheadsets met een ster en voor carbonvoorvorken niet geschikt. Weet iemand waar 1" powerheads (klemmechanisme) te koop zijn. Ik moet er minimaal twee hebben.
1 inch powerhead
Quoten: Origineel geplaatst door stresch op 03 Mei 2007
ik ben bezig met het opbouwen van een paar oude giant cadex racefietsen. Één van de te vernieuwen onderdelen is de voorvork. Ik heb hiervoor al de voorvorken en de aheadsets. Echter dit zijn aheadsets met een ster en voor carbonvoorvorken niet geschikt. Weet iemand waar 1" powerheads (klemmechanisme) te koop zijn. Ik moet er minimaal twee hebben.
Hoi,
Giant heeft voor zijn TCR carbon vorken nog met 1" powerheads gewerkt
dus lijkt het me de aangewezen plaats om bij een Giant Dealer te informeren !
Succes !
Hoi,
Giant heeft voor zijn TCR carbon vorken nog met 1" powerheads gewerkt
dus lijkt het me de aangewezen plaats om bij een Giant Dealer te informeren !
Succes !