2 full carbon bidonhouders van LOOK.
De prijs voor de 2 is 50 euro excl verzendkosten.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Full carbon bidonhouders LOOK
-
- Forum-lid
Ik neem aan dat ze gebruikt zijn anders had je er wel NIEUW bijvermeld.
Ze zien er netjes uit. Klopt dat, geen krassen, scheuren, deuken enz.?
Kunnen ze de normale afmetingen qua omvang van bidons aan?
Ik vraag dit omdat Elite bv. ook erg smalle dimensie bidonhouders in z'n assortiment heeft.
Bedankt.
Ze zien er netjes uit. Klopt dat, geen krassen, scheuren, deuken enz.?
Kunnen ze de normale afmetingen qua omvang van bidons aan?
Ik vraag dit omdat Elite bv. ook erg smalle dimensie bidonhouders in z'n assortiment heeft.
Bedankt.
Quoten: Origineel geplaatst door Ti-Ca Tovenaar op 09 Mei 2007
Ik neem aan dat ze gebruikt zijn anders had je er wel NIEUW bijvermeld.Ze zien er netjes uit. Klopt dat, geen krassen, scheuren, deuken enz.?Kunnen ze de normale afmetingen qua omvang van bidons aan? Ik vraag dit omdat Elite bv. ook erg smalle dimensie bidonhouders in z'n assortiment heeft.Bedankt.
Sorry, zijn verkocht.
Mag slotje op.
Ik neem aan dat ze gebruikt zijn anders had je er wel NIEUW bijvermeld.Ze zien er netjes uit. Klopt dat, geen krassen, scheuren, deuken enz.?Kunnen ze de normale afmetingen qua omvang van bidons aan? Ik vraag dit omdat Elite bv. ook erg smalle dimensie bidonhouders in z'n assortiment heeft.Bedankt.
Sorry, zijn verkocht.
Mag slotje op.
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 11 Mei 2007
Mooie houders maar funktioneren ze wel? worden weinig verkocht en je komt ze permanent als tweedehands weer tegen.
klemmem slecht, maar van me heeft ze ook, en die heeft er op de uiteinde elastisch tape ofzo op gedaan om ze nog beter te laten klemmen.
Mooie houders maar funktioneren ze wel? worden weinig verkocht en je komt ze permanent als tweedehands weer tegen.
klemmem slecht, maar van me heeft ze ook, en die heeft er op de uiteinde elastisch tape ofzo op gedaan om ze nog beter te laten klemmen.