Hoi Sjoemie en andere fietsers uit regio Hoorn,
Ik woon in Hoorn en ben op zoek naar een vaste trainingsmaat. Ik fiets op het vlakke gemiddeld 31 km/h, heb la Marmotte gereden in 1994 (9,5h) en 2004 (8,5h) en reed vorig jaar de Dolomietenmarathon in 6h50.
Mijn doel voor dit jaar is de Ballons de Vosges, 155 km vanuit Gerardmer (F) op 2 sept 2007. Ik ben van plan om een week eerder heen te gaan om te trainen in de Vogezen, een gebied dat ik goed ken door eerdere fietsweken.
Graag verneem ik of je interesse hebt om samen te fietsen en/of naar de Vogezen te gaan.
Groet, Norbert
fietsmaatje omgeving Hoorn NH
Hoi Sjoemie,
Grappig. Ik heb wel een Dolomietenshirt 2007, maar die heb ik niet zo vaak aan. Wel heb ik een zwarte Giant (TCR Alu), maar verder heb ik niets tegen fietsforums. Ik vind het juist wel mooi dat fietsers zo contact kunnen leggen.
W.b. de conditie: ik zit nog in de opbouwfase. Heb twee weken geleden de 150 km-versie van de Amstel Gold Race gefietst in 6 uur. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het ontzettend zwaar had op de Keutenberg. Ik moet nog wat lange duurtrainingen doen. Het lijkt me leuk om dat samen te doen.
Groet, Norbert Cuiper
Grappig. Ik heb wel een Dolomietenshirt 2007, maar die heb ik niet zo vaak aan. Wel heb ik een zwarte Giant (TCR Alu), maar verder heb ik niets tegen fietsforums. Ik vind het juist wel mooi dat fietsers zo contact kunnen leggen.
W.b. de conditie: ik zit nog in de opbouwfase. Heb twee weken geleden de 150 km-versie van de Amstel Gold Race gefietst in 6 uur. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het ontzettend zwaar had op de Keutenberg. Ik moet nog wat lange duurtrainingen doen. Het lijkt me leuk om dat samen te doen.
Groet, Norbert Cuiper
Klimmen is fijn maar doet ook pijn. Net alsof je een stapel poefjes moet sjouwen voor een verhuizend vriendinnetje (uit het hoofd-citaat uit De Renner, Tim Krabbé)
Hai Rik en Sjoemie,
Ik fiets in principe elke zondagochtend vanuit Hoorn een rondje. Lijkt met leuk om dat zo nu en dan samen met anderen te doen. De middag is eventueel ook wel een optie.
Rik, als je ervoor voelt kunnen we binnenkort het rondje Schoorl 'verkennen' Mail gaat bij mij niet werken want ik moet mijn mailadres updaten. Reageer daarom graag even op het forum. Of ik mail jou even.
Bij de weg, krijgen jullie veel spam op je mailadres binnen het forum?
Groet,
Jasper
Ik fiets in principe elke zondagochtend vanuit Hoorn een rondje. Lijkt met leuk om dat zo nu en dan samen met anderen te doen. De middag is eventueel ook wel een optie.
Rik, als je ervoor voelt kunnen we binnenkort het rondje Schoorl 'verkennen' Mail gaat bij mij niet werken want ik moet mijn mailadres updaten. Reageer daarom graag even op het forum. Of ik mail jou even.
Bij de weg, krijgen jullie veel spam op je mailadres binnen het forum?
Groet,
Jasper
stupidity is it\'s own reward