Sinds een week een setje Cosmic elite in huis.
Op het forum lees ik redelijk veel over de speling die wordt veroorzaakt door slijtage van de body.
Vooruitlopend op het toekomstig onderhoud alvast twee filmpjes bekeken hoe je de body kunt vervangen.
part 1
part 2
Voor vele een appeltje eitje maar voor diegene die nog nooit een body hebben vervangen zeker de moeite...
Mavic body vervangen
Zeer duidelijk inderdaad
Ik heb zelf ooit met deze filmpjes een mavic body vervangen. Erg goed te doen!
Ik heb zelf ooit met deze filmpjes een mavic body vervangen. Erg goed te doen!
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift
LRTV Swift
Neuh, gewoon lekker zelf doen!
Ik heb hem ook vervangen, de eerste body die ik ooit verving was van mavic, op de gok de boel losgedraaid (wel met enig technisch inzicht, maar daar is in deze het filmpje voor) Totaal niet ingewikkeld, wel voorzichtig zijn op het moment dat je de body van de as haalt, anders vliegen de palletjes ervan af
Ik heb hem ook vervangen, de eerste body die ik ooit verving was van mavic, op de gok de boel losgedraaid (wel met enig technisch inzicht, maar daar is in deze het filmpje voor) Totaal niet ingewikkeld, wel voorzichtig zijn op het moment dat je de body van de as haalt, anders vliegen de palletjes ervan af
mijn Flickr
-
- Forum-lid HC
Zit er tegenwoordig geen ringetje om de palletjes om deze bij elkaar te houden?
What makes the boat go faster?
Livio Livius schreef:Zit er tegenwoordig geen ringetje om de palletjes om deze bij elkaar te houden?
Nee met de hand de palletjes indrukken en de body er over heen schuiven.
Ik gebruik al 10 jaar Kroon naaimachine olie, is mineraal en kost 3 euro.
Te koop bij elke bouwmarkt, Halfords en Hema.
Bikes&Coffee What else?