ik ben aan het twijfelen tussen deze twee wielsets te kopen op mathsalden.
het is vooral voor te koersen op vlakke wegen, speelt het gewicht van de wielen dan een belangrijke rol? of kijk ik beter naar de aerodynamica, en zo ja welke van de wielen is hierin het sterkst?
thanks,
Cedric
mavic cosmic elite / american classic 420
De American Classics winnen het op alle fronten helaas staat de achternaaf niet goed bekend. Wil je deze wielen zou ik advizeren ze custom te laten bouwen (heb ik zelf ook gedaan).
het zou een online aankoop zijn, dus de standaard wielset, helemaal american classic.
ik heb al gelezen over de problemen maar moet ik daar veel rekening mee houden? die lijken uit 2005 te dateren, en ik hoop geen pech te hebben.
heeft math salden overigens een goede dienst-na-verkoop igv problemen?
bedankt!
ik heb al gelezen over de problemen maar moet ik daar veel rekening mee houden? die lijken uit 2005 te dateren, en ik hoop geen pech te hebben.
heeft math salden overigens een goede dienst-na-verkoop igv problemen?
bedankt!
Je kunt het erop wagen. Salden is een grote wielerzaak die zeker niet slecht bekend staat, edoch ook zeker niet zeer goed.
-
- Forum-lid
sorry voor het late reageren... ja was voor de volledige wielset!!! 330 euro. site>>> www.cnc-bike.de<<< ben er nog steeds heel erg tevreden mee