Hallo , ik verkoop een Prorace Viper Full Carbon kader wegens kadermaat de groot voor mij. Kader heeft lichte beschadiging door kettingbreuk ter hoogte van de bracket. Er werd even gevreesd voor een scheur , kader is binnengeweest maar het is geen scheur.
Als ik dit jaar uitrijd met deze fiets is mijn rug kapot vandaar deze verkoop.
Kader is 6 maand oud en heeft 4 koersen gebold. Nieuw monocoque full carbon voorvork sedert 2 maand.
Maat kader : 56
Vraagprijs voor het kader : 500 euro ( eerder een richtprijs want ik weet niet wat er voor te vragen )
Indien gewenst kan je hem met groep , wielen , stuur , stuurpen , zadel , zadelpen
Groep : Veloce 9 speed ( waaronder chorus 2007 remhoeven , centaur voorderraileur , veloce 10 speed derraileur)
Zadelpen : Cobra
Zadel : Selle Italia Signo
Stuurpen : Pro
Stuur : Prorace
Wielen : Rodi Black Jack Evo
Prijs voor dit alles : 900 euro
Kader moet zo vlug mogelijk weg want ik lig ondertussen stil.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Prorace Viper
Quote: Origineel geplaatst door J007G op 02 April 2007 Kader heeft lichte beschadiging door kettingbreuk ter hoogte van de bracket. Er werd even gevreesd voor een scheur , kader is binnengeweest maar het is geen scheur.
Heb je ook foto's van de beschadeging???? Heb wel intresse mail me ff met je verdere gegevens.
Heb je ook foto's van de beschadeging???? Heb wel intresse mail me ff met je verdere gegevens.
-
- Forum-lid
Ik heb ook wel interesse, mail even je gegevens mij.
-
- Forum-lid
ik heb ook wel intresse, heb je hem nog?
-
- Forum-lid
kadermaat te groot en toch zo veel tussen ringen... raar
kredo..record...bora..mmmm
-
- Forum-lid
heb je het frame nog