bier en fietsen
Quote: Origineel geplaatst door Greg_v op 01 April 2007
ok gisteren heb ik mij voor de 2e keer in mn leven kapotgezopen. nu merk ik wel dat ik sneller rijd , en alles precies vanzelf gaat.is daar een verklaring voor ?
kapot gezopen?
zal wel meevallen als je de volgende dag kunt fietsen
ok gisteren heb ik mij voor de 2e keer in mn leven kapotgezopen. nu merk ik wel dat ik sneller rijd , en alles precies vanzelf gaat.is daar een verklaring voor ?
kapot gezopen?
zal wel meevallen als je de volgende dag kunt fietsen
18 a 20 pintjes voor iemand die nooit drinkt ...
ben nu net thuis van training , en ik voelde mn benen gewoon niet. eigenlijk voelde ik zelfs helemaal niets. was alsof ik op een wolk fietste. reed niet harder , maar reed het wel makkelijker
ben nu net thuis van training , en ik voelde mn benen gewoon niet. eigenlijk voelde ik zelfs helemaal niets. was alsof ik op een wolk fietste. reed niet harder , maar reed het wel makkelijker
60% of the time, it works ALL the time !
ik doe da vaak zat naar een avond goed doorzakken meteen bij thuiskomst weer op de fiets stappen, meestal gaat het in het begingoed verrot maar naarmate ik verder fiets wordt ik veel sneller nuchter en gaat het veel lekkerder
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen
emotie kun je uischakelen
-
- Forum-lid
Veel complexe suikers in bier he. Goed spul dus
EN: je wordt er op korte termijn ook nog eens een stuk lichter van! De ideale voorbereiding op een berg-cyclo lijkt me!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Quoten: Origineel geplaatst door Greg_v op 01 April 2007
zijt gij nog zat misschien?
zijt gij nog zat misschien?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
tot vorig jaar deed ik nog aan wedstrijdkanoen. Mijn beste wedstrijd (was tevens mijn laatste) heb ik gevaren na een avond flink doorzakken met veels te weing slaap. Het was een langebaan (5 km) wedstrijd, blijkbaar voel je door de alcohol de pijn minder ofzo waardoor je tijdnes de wedstrijd harder gaat.
Quoten: Origineel geplaatst door Alp d'Huez53:15 op 02 April 2007
tot vorig jaar deed ik nog aan wedstrijdkanoen. Mijn beste wedstrijd (was tevens mijn laatste) heb ik gevaren na een avond flink doorzakken met veels te weing slaap. Het was een langebaan (5 km) wedstrijd, blijkbaar voel je door de alcohol de pijn minder ofzo waardoor je tijdnes de wedstrijd harder gaat.
alcohol staat op de dopinglijst alleen niet als verboden middel
alcohol staat op de dopinglijst alleen niet als verboden middel