Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Cycles Dupree

colnagogissmio
Forum-lid

colnagogissmio 01 apr 2007 00:36

Ik woon in Utrecht en zoek een dealer voor een nieuw Bianchi fietsje. Volgens de bianchi-site is Dupree in Utrecht een dealer, toen ik er een kijkje ging nemen was het gewoon een winkelpand vol dozen, waar je kennelijk een afspraak moet maken.

Nou vroeg ik me af of er mensen zijn die met deze Dupree ervaring hebben, alvorens ik met die vent ga bellen. Goede adresjes in Utrecht zijn moeilijk te krijgen namelijk... Alvast bedankt!

zwartemamba
Forum-lid

zwartemamba 15 mei 2007 18:04

Prima zaak met goede kwaliteit!
Zeker een aanrader..
Sonic 159

sharkman
Forum-lid

sharkman 15 mei 2007 21:38

Prima vent maar ik zou er niets kopen als je zelf niet heel handig bent, in maarsbergen zit een bianchi dealer die zijn afspraken wel stipt en conform afspraak nakomt.

drummie71
Forum-lid

Gebruikersavatar drummie71 16 mei 2007 15:00

Ik ben er aantal keer geweest
en ruilen is mogelijk van bepaalde onderdelen
Alleen retourneren is zwaar probleem daar bij elke beetje winkel 8 dagen reeel is.
Zelfs bij een K** winkel als Snel mag je een zadel bv een week uitproberen
Verder kwakt hij dikke olie op je ketting in de zomer ????
Ik kwam niet meer vooruit
Verder wel aardig kerel, wat mij betreft geen top mechanicien
Sharkman klonk goed zit in bilthoven en Speric epbike ook zelf ervaring mee zit in de bilt
Verder in Utrecht waar ik ook zeer goede verhalen over heb gehoord maar zelf geen ervaring mee heb
Is ene meneer Storoni via google makkelijk te vinden een serieus iemand, leek mij in wat mail contact.
Hopelijk kun je hier wat verder mee
Dansen op een klim heerlijkste wat er is -
Nieuwe Fiets - Oude Fiets

uberto
Forum-lid

uberto 16 mei 2007 15:14

Quoten: Origineel geplaatst door drummie71 op 16 Mei 2007

Ik ben er aantal keer geweesten ruilen is mogelijk van bepaalde onderdelenAlleen retourneren is zwaar probleem daar bij elke beetje winkel 8 dagen reeel is.Zelfs bij een K** winkel als Snel mag je een zadel bv een week uitproberenVerder kwakt hij dikke olie op je ketting in de zomer ????Ik kwam niet meer vooruitVerder wel aardig kerel, wat mij betreft geen top mechanicienSharkman klonk goed zit in bilthoven en Speric epbike ook zelf ervaring mee zit in de bilt Verder in Utrecht waar ik ook zeer goede verhalen over heb gehoord maar zelf geen ervaring mee hebIs ene meneer Storoni via google makkelijk te vinden een serieus iemand, leek mij in wat mail contact.Hopelijk kun je hier wat verder mee

Dringend: vertaler gevraagd!

kikkie
Forum-lid

kikkie 16 mei 2007 15:22

Quoten: Origineel geplaatst door Uberto op 16 Mei 2007

Quoten: Origineel geplaatst door drummie71 op 16 Mei 2007

Ik ben er aantal keer geweest
 duidelijk
en ruilen is mogelijk van bepaalde onderdelenAlleen retourneren is zwaar probleem daar bij elke beetje winkel 8 dagen reeel is.Zelfs bij een K** winkel als Snel mag je een zadel bv een week uitproberen
 duss...
Verder kwakt hij dikke olie op je ketting in de zomer ????Ik kwam niet meer vooruitVerder wel aardig kerel, wat mij betreft geen top mechanicienSharkman klonk goed zit in bilthoven en Speric epbike ook zelf ervaring mee zit in de bilt Verder in Utrecht waar ik ook zeer goede verhalen over heb gehoord maar zelf geen ervaring mee hebIs ene meneer Storoni via google makkelijk te vinden een serieus iemand, leek mij in wat mail contact.
 de alternatieven: - Sharkman in bilthoven - Speric - en storoni uit utrecht is een serieuze mailer:|
Hopelijk kun je hier wat verder mee
 dusss

Dringend: vertaler gevraagd!

wat ik eruit haal: aardige kerel maar een matige machanicien en doet moeilijk over inruil... er zijn betere alternatieven in de buurt...
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.

"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"

drummie71
Forum-lid

Gebruikersavatar drummie71 17 mei 2007 14:50

Uberto ik vraag mij af waar je vandaan komt ik vindt het zeer prima te lezen.
Nu was ik al gewaarschuwd door een aantal dat er op een forum altijd mierenn**kers rondlopen, die niets beters te doen hebben dan over van alles te zeiken.
Welnu ik heb er weer een ! HEb ik weer

Heb je echt niets beters te doen Uberto ????
Dansen op een klim heerlijkste wat er is -
Nieuwe Fiets - Oude Fiets

Plaats reactie