Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Boogerd 2007

auke
Forum-lid
Berichten: 1452
Lid geworden op: 04 dec 2005 01:52

auke 31 mar 2007 17:40

En? Wordt dit Michael Boogerd's laatste jaar? Ik zie hem nu heel gemakkelijk aan kop sleuren van het E3 prijs peleton. Als ie gezond blijft en geen zware valpartijen meemaakt dan voorspel ik een mooi voorjaar voor Michael. Gaat ie eindelijk LBL winnen, of toch nog ene male de Amstel Gold Race. Of zou ie een potje kunnen breken volgende week tijdens de Ronde van Vlaanderen..... Het zou toch mooi zijn als ie in zijn afsluitende jaar nog een mooie overwinning meepikt. Fantastische renner die Michael. In 2008 zullen we zijn tanden missen, of gaat ie toch nog een jaartje door?

reinvandewou
Forum-lid
Berichten: 268
Lid geworden op: 29 mar 2006 01:55

reinvandewou 31 mar 2007 17:56

jammer dat ie zojuist in de E3 toch weer de slag mist. Zag er niet zo soepeltjes uit. maar tis nog 43 km dus wie weet.

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 31 mar 2007 17:57

Ik denk dat de hele wielerwereld Boogerd wel een mooie overwinning gunt. Dat heeft hij in de loop der jaren met zijn aanvallende manier van koersen wel afgedwongen. Als ik er ééntje voor hem zou mogen uitzoeken is het LBL. Overigens is het voor zover ik weet nog niet zeker dat dit zijn laatste jaar is. Als hij dit jaar weer zo sterk is als vorig jaar zou ik er nog een jaar aan vastplakken als ik hem was.
Net moest hij overigens toch even passen op de Taaienberg. Ik weet natuurlijk niet wat zijn plannen zijn maar als hij wil winnen mag hij Boonen daar niet laten rijden. Ik denk toch dat dit niet helemaal zijn wedstrijden zijn. Wel leuk dat hij Vlaanderen gaat proberen maar in de AGR en LBL behoort hij tot de allerbesten en hier net niet.

ultima
Forum-lid
Berichten: 508
Lid geworden op: 11 feb 2007 17:28

ultima 31 mar 2007 19:23

Ik vond dat Boogerd vandaag goed gereden heeft.Ik geef diegene boven me gelijk dat dit toch nét nietzijn wedstrijden zijn, ik ben benuwd hoe de AGR dit jaar gaat verlopen!

reinvandewou
Forum-lid
Berichten: 268
Lid geworden op: 29 mar 2006 01:55

reinvandewou 31 mar 2007 19:50

Quoten: Origineel geplaatst door Ultima op 31 Maart 2007


Ik vond dat Boogerd vandaag goed gereden heeft.Ik geef diegene boven me gelijk dat dit toch nét nietzijn wedstrijden zijn, ik ben benuwd hoe de AGR dit jaar gaat verlopen!

achteraf ben ik t hier wel mee eens. Echt geknokt tot de laatste meters.

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 31 mar 2007 22:18

Ja, dat heeft hij zoals gewoonlijk weer gedaan. Ik dacht even dat ze er nog bij gingen komen toen Boogerd kopwerk deed op de Nokereberg. Maar toen Bettini daar gas ging geven was het gebeurd.
Ik vroeg me af of het slim was om Boogerd daar zolang aan kop te laten sleuren. Het lastige stuk van die klim zit op het einde en daar was hij nu natuurlijk een beetje op. Het was toch wel te verwachten dat de koplopers daar wat gingen doen.
Maar goed, hij heeft lekker gereden. Michael zijn wedstrijden komen nog.

alfaboy_69
Forum-lid
Berichten: 240
Lid geworden op: 25 dec 2006 03:23

alfaboy_69 01 apr 2007 05:53

Toen Boonen met Burghardt op de Taaienberg doortrok en in één ruk naar Gilbert, Devolder & Quinziato reed, zat Boogerd in 3de positie, hij was degene die het gat moest laten vallen...
Die hellingen zoals de Knokteberg of de Berendries in asfalt liggen hem wel maar op de hellingen met kasseien, genre Oude Kwaremont of Muur van Geraardsbergen, bonkt hij weg, net als zijn ploegmaat Freire trouwens...Vandaar zie ik geen van de 2 voor de overwinning meespelen in de Ronde Van Vlaanderen, als je toch een Rabobanker naar voren zou moeten schuiven, is het Juan Antonio Flecha waarvan ik niet goed begrijp waarom hij dit weekend niet meerijdt...

ultima
Forum-lid
Berichten: 508
Lid geworden op: 11 feb 2007 17:28

ultima 01 apr 2007 12:53

Jaa! Dat was diegene die ik miste, Boogerd had ik gister eigelijk niet voorin verwacht, Freire wel.
Flecha inderdaad! Ik verheug me echt op de AGR! Ik sta op de Cauberg als het goed is

derramon
Forum-lid
Berichten: 29
Lid geworden op: 06 sep 2006 20:14

derramon 01 apr 2007 14:32

Ik hoop ook echt dat Boogerd LBL wint............maar ik denk het niet. Boogerd is is afmaker en zal dit soort wedstrijden niet snel winnen. Knap is dat hij al jaren altijd in de finale mee is.....over een constante renner gesproken! Vorige editie had hij de uitgelezen kans om te winnen en slaagde daar toch weer niet in. Ik hoop het heel erg, maar ik ben bang van niet!

derramon
Forum-lid
Berichten: 29
Lid geworden op: 06 sep 2006 20:14

derramon 01 apr 2007 19:34

In ieder geval supersterk in de Brabantse Pijl!

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27866
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 01 apr 2007 19:44

nvoorstelbaar hoe Boogerd doortrok in de slotfase, heel knap.

ultima
Forum-lid
Berichten: 508
Lid geworden op: 11 feb 2007 17:28

ultima 01 apr 2007 20:06

Ik heb het niet gezien vandaag  ik ben naar de 1ste Editie van Heuvelland Classic geweest..! Dames moesten daar rijden. Marianne Vos reed ook mee,, Ik heb foto's gemaakt, zie andere topic
ik weet wel dat Freire gewonnen heeft, maar hoe en wat weet ik niet..

Plaats reactie