Kabel splitter
Weet iemand waar ik dit onderdeel of iets gelijkwaardigs kan kopen? Is van Problem Solvers en is een cable doubler 1:2. Je kunt deze splitter tussen je remkabels plaatsen zodat je met 1 hendel 2 remmen kunt bedienen. Heb het enkel op amerikaanse webshops gezien en heb geen creditcard dus kan hem hier niet bestellen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarom zou je dat willen?
Less is bore
Omdat mijn linker arm verlamd is en nu alleen of mijn voorrem of mijn achterrem gebruik.
Quoten: Origineel geplaatst door serbak op 30 Maart 2007
Weet iemand waar ik dit onderdeel of iets gelijkwaardigs kan kopen? Is van Problem Solvers en is een cable doubler 1:2. Je kunt deze splitter tussen je remkabels plaatsen zodat je met 1 hendel 2 remmen kunt bedienen. Heb het enkel op amerikaanse webshops gezien en heb geen creditcard dus kan hem hier niet bestellen.
Hoi,
Ik zou als ik jouw was eens horen bij de zaken welke met ligfietsen bezig zijn of opbouwen, misschien gebruiken ze deze splitters of weten een alternatief.
Ook in de BMX wereld wordt dit wel gebruikt, maar ik heb daar geen ervaring mee of dit een oplossing voor jou kan aandragen !
In ieder geval succes !
Groeten.
Groeten.
Hoi,
Ik zou als ik jouw was eens horen bij de zaken welke met ligfietsen bezig zijn of opbouwen, misschien gebruiken ze deze splitters of weten een alternatief.
Ook in de BMX wereld wordt dit wel gebruikt, maar ik heb daar geen ervaring mee of dit een oplossing voor jou kan aandragen !
In ieder geval succes !
Groeten.
Groeten.
-
- Forum-lid
ik heb 2 van die dingen op mijn bmx zitten (deze is wat beschadigd de andere is mooier in staat)
ik kan het je bezorgen hoor, ik rij toch niet veel meer met deze fiets.
ik kan het je bezorgen hoor, ik rij toch niet veel meer met deze fiets.
http://www.achielle.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Nooit zoiets tegengekomen.Ik zoek ook iets dergelijks voor mijn tijdritfiets. Ik wil extra remgrepen om mijn ligbuizen die voorzien zijn van crossverstellers zodat ik kan remmen/schakelen zonder over te pakken naar de remgrepen op mijn ossekopstuur.
Misschien is laten maken een optie.
Groet.
Misschien is laten maken een optie.
Groet.
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Alan3 op 31 Maart 2007
Ik wil ze ook voor mijn tijdritfiets. Waar kan ik nieuw bestellen?Groet.
dat week ik eigenlijk niet mss eens gewoon vragen een fm die bmxen verkoopt die dan eventueel contact opneemt met de product dealer van de bmx enzo mss de stukken apart kan verkopen
Ik wil ze ook voor mijn tijdritfiets. Waar kan ik nieuw bestellen?Groet.
dat week ik eigenlijk niet mss eens gewoon vragen een fm die bmxen verkoopt die dan eventueel contact opneemt met de product dealer van de bmx enzo mss de stukken apart kan verkopen
http://www.achielle.be" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.soulcycle.com/shopping/shop ... alogid=987
dit is wat er op de foto word aangegeven in een erdere postheb er zelf mee gereden op bmx. miss heb je er wat aan, die site is trouwens heel betrouwbaar, bestelde er ong wekelijks
dit is wat er op de foto word aangegeven in een erdere postheb er zelf mee gereden op bmx. miss heb je er wat aan, die site is trouwens heel betrouwbaar, bestelde er ong wekelijks
bij ons in de winkel hebben we zo 2mensen die dat probleem hebben.
beiden hebben een koersfiets en een mtb
ik zal je wel eens foto's doorsturen van hoe de fiets er uit ziet best mooi hoor
carbon fiets met dura ace en corima wielen
ze hebben enkel de rechtse hendel van dura ace en de linkse vervangen door schakelaar van tijdrit onderaan het stuur (zoals vroeger de cyclocrosserhadden) en boven op het stuur een 2de rem
klinkt mss ingewikkeld maar zodra ik de foto's heb zal ik ze je wel mailen
beiden hebben een koersfiets en een mtb
ik zal je wel eens foto's doorsturen van hoe de fiets er uit ziet best mooi hoor
carbon fiets met dura ace en corima wielen
ze hebben enkel de rechtse hendel van dura ace en de linkse vervangen door schakelaar van tijdrit onderaan het stuur (zoals vroeger de cyclocrosserhadden) en boven op het stuur een 2de rem
klinkt mss ingewikkeld maar zodra ik de foto's heb zal ik ze je wel mailen
avia cyclingteam