Voorblad mat of glansend?
Quote: Origineel geplaatst door Ultima op 30 Maart 2007
Volgens mij glimt het wel, maar niet zo erg als Dura Ace..
teminste bij Ultegra heb ik dat nog niet gezien..Ik geloof dat jij het hier over de crank hebt, want het buitenblad van Dura-Ace is toch echt mat hoor.
Overigens zijn volgens mij de huidige Ultegra bladen gewoon standaard mat, misschien die van de oude 9-speed groep niet??
teminste bij Ultegra heb ik dat nog niet gezien..Ik geloof dat jij het hier over de crank hebt, want het buitenblad van Dura-Ace is toch echt mat hoor.
Overigens zijn volgens mij de huidige Ultegra bladen gewoon standaard mat, misschien die van de oude 9-speed groep niet??
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 31 Maart 2007Quote: Origineel geplaatst door Ultima op 30 Maart 2007
teminste bij Ultegra heb ik dat nog niet gezien..
Ik geloof dat jij het hier over de crank hebt, want het buitenblad van Dura-Ace is toch echt mat hoor.
Hoi , Kijk hier even naar en beoordeel zelf ............................. het gliiiiiiimd ! Link Ciao.
teminste bij Ultegra heb ik dat nog niet gezien..
Ik geloof dat jij het hier over de crank hebt, want het buitenblad van Dura-Ace is toch echt mat hoor.
Hoi , Kijk hier even naar en beoordeel zelf ............................. het gliiiiiiimd ! Link Ciao.
Quote: Origineel geplaatst door Morel op 31 Maart 2007
Hoi ,
Kijk hier even naar en beoordeel zelf ............................. het gliiiiiiimd !
Het enige dat er glimt is de crank zelf en niet het buitenblad waar de TS het over heeft.. Ik vind het buitenblad namelijk niet bepaald glimmen, het is gewoon mat. Of ik moet echt hard toe zijn aan een brilletje...
Het gaat hier trouwens ook om Ultegra en niet om Dura-Ace (hoewel van beide het buitenblad mat is).
Hoi ,
Kijk hier even naar en beoordeel zelf ............................. het gliiiiiiimd !
Het enige dat er glimt is de crank zelf en niet het buitenblad waar de TS het over heeft.. Ik vind het buitenblad namelijk niet bepaald glimmen, het is gewoon mat. Of ik moet echt hard toe zijn aan een brilletje...
Het gaat hier trouwens ook om Ultegra en niet om Dura-Ace (hoewel van beide het buitenblad mat is).
Ik al meerdere Ultegra-cranks gezien, en ik neem aan jij ook, maar het buitenblad oogt in mijn ogen toch echt als mat. De glans die er vanaf komt is gewoon de normale reflectie van het licht dat je bij elk mat product hebt. Kijk maar eens naar een mat frame, ook die heeft wel iets van een glans terwijl het frame met de naam 'mat' verkocht wordt. Er is toch nog wel een duidelijk verschil tussen de glans van de crank en de 'glans' van het buitenblad...
Wat betreft het Dura-Ace blad, ik heb er vandaag nog een gezien en gisteren ook. Beide waren even mat als bij een Ultegra-crank.
Wat betreft het Dura-Ace blad, ik heb er vandaag nog een gezien en gisteren ook. Beide waren even mat als bij een Ultegra-crank.
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 31 Maart 2007
Volgens mij glimt het wel, maar niet zo erg als Dura Ace..teminste bij Ultegra heb ik dat nog niet gezien..
Ik geloof dat jij het hier over de crank hebt, want het buitenblad van Dura-Ace is toch echt mat hoor.Overigens zijn volgens mij de huidige Ultegra bladen gewoon standaard mat, misschien die van de oude 9-speed groep niet??
Beste Wesley,
Neem me niet kwalijk maar dan heb je een foutje in je vorige reactie staan
en daar reageerde ik eigenlijk op !
Misverstand zeker ??
Ciao.
Volgens mij glimt het wel, maar niet zo erg als Dura Ace..teminste bij Ultegra heb ik dat nog niet gezien..
Ik geloof dat jij het hier over de crank hebt, want het buitenblad van Dura-Ace is toch echt mat hoor.Overigens zijn volgens mij de huidige Ultegra bladen gewoon standaard mat, misschien die van de oude 9-speed groep niet??
Beste Wesley,
Neem me niet kwalijk maar dan heb je een foutje in je vorige reactie staan
en daar reageerde ik eigenlijk op !
Misverstand zeker ??
Ciao.
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 31 Maart 2007
Hoi,
Iedereen z'n bril op ?
Kijk en huiverrrr DA blinkt echt !!
Groeten.En ULT natuurlijk niet kijk naar het verschil !
Hoi,
Iedereen z'n bril op ?
Kijk en huiverrrr DA blinkt echt !!
Groeten.En ULT natuurlijk niet kijk naar het verschil !
-
- Forum-lid
Het compact buitenblad van de FCR700 lijkt meer op een DA buitenblad wat vorm betreft maar is ook mat. Bovendien staat er geen Dura Ace of Ultegra op de crank zelf dus ik denk dat daar de verwarring is ontstaan.