Beurzen (race)fietsonderdelen
Kan iemand mij vertellen of er wel eens dergelijke beurzen in binnen c.q. buitenland worden georganiseerd?
Dus 2e-hands en nieuw spul+ruilen.
Op gewone vlooienmarkten zie je zelden kwaliteits fietsonderdelen op een snelspannertje na dan.Handelen op Marktplaats en Speurders is ook dodelijk vermoeiend en koop je ook alleen o.b.v. een fototootje.
Zo niet, misschien een leuk idee om te organiseren.
Dus 2e-hands en nieuw spul+ruilen.
Op gewone vlooienmarkten zie je zelden kwaliteits fietsonderdelen op een snelspannertje na dan.Handelen op Marktplaats en Speurders is ook dodelijk vermoeiend en koop je ook alleen o.b.v. een fototootje.
Zo niet, misschien een leuk idee om te organiseren.
Dan komt er van mijn nog een vraag bij...
De autorai is weer begonnen. Ik en mijn vader zijn sinds 2 jaar leip van fietsen. Normaal gesproken zou ik ook naar de rai gaan maar we zijn nu opzoek naar een echte racefiets beurs. Is die er? En zo ja, waar en wanneer?
De autorai is weer begonnen. Ik en mijn vader zijn sinds 2 jaar leip van fietsen. Normaal gesproken zou ik ook naar de rai gaan maar we zijn nu opzoek naar een echte racefiets beurs. Is die er? En zo ja, waar en wanneer?
Quoten: Origineel geplaatst door Master B op 27 Maart 2007
De Bikemotion is dan wat je zoekt. In principe ieder jaar in februari in de Jaarbeurs te Utrecht.
De Bikemotion is dan wat je zoekt. In principe ieder jaar in februari in de Jaarbeurs te Utrecht.
Ambitie: veel
Tijd: te weinig
Tijd: te weinig
Bike Motion is wel alleen nieuw spul hè, geen 2e hands...
-
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door Master B op 27 Maart 2007
Dan komt er van mijn nog een vraag bij...De autorai is weer begonnen. Ik en mijn vader zijn sinds 2 jaar leip van fietsen. Normaal gesproken zou ik ook naar de rai gaan maar we zijn nu opzoek naar een echte racefiets beurs. Is die er? En zo ja, waar en wanneer?
Als je echt leip bent ga je naar de eurobike in friedrichshaven. dat is de grootste en belangrijkste beurs in Europa op fiets gebied. Dus zie ja daar ook spullen die tijdens bike motion niet te zien zijn.
Dan komt er van mijn nog een vraag bij...De autorai is weer begonnen. Ik en mijn vader zijn sinds 2 jaar leip van fietsen. Normaal gesproken zou ik ook naar de rai gaan maar we zijn nu opzoek naar een echte racefiets beurs. Is die er? En zo ja, waar en wanneer?
Als je echt leip bent ga je naar de eurobike in friedrichshaven. dat is de grootste en belangrijkste beurs in Europa op fiets gebied. Dus zie ja daar ook spullen die tijdens bike motion niet te zien zijn.
Ik ben jaren geleden naar een soort BikeMotion op de DarlingMarket in Rijswijk geweest. Daar stond o.a. tourwinnaar Jan Janssen met zijn Jan Janssens. Het was allemaal Jan Janssen, Shimano en Vitus wat de klok sloeg, dus daar werd ik nu niet echt warm van. Vitus is best redelijk maar haalt het bij lange na niet tov o.a. ALAN. Van Shimano moet ik zo wie zo niets hebben.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC