krakend geluid
hallo, weer een probleempje, denk dat het misschien al opgelost is maar voel mij meestal pas geruster met jullie adviestoen ik vandaag ging trainen kraakte mijn zadel of zadelpen wat, het was de eerste keer dat hij dat deed dus ben maar teruggekeerd, 9 km zonder nog op zadel te zitten zodat ik niets verkeerd kon doenthuis heb ik dan alles eens losgedaan en terug geplaatst, ook zadelpen uitgehaald, hoop dat het nu in orde is maar ben nog niet helemaal gerustvind namelijk geen momentsleutel meer, zou dat aan dat kunnen liggen ? en is dat echt zo belangrijk alles daarmee aan te draaien ?alvast bedanktgrtz p.s. nog een foto van de fiets
2 de jr junior
heb het dus nog altijd, is dat misschien normaal dat dat wat kraakt, lijkt gelijk te komen van zadelpen, aan het punt met de zadelklem, wat zou ik het best kunnen doen, het is een alu carbon zadelpen, wat montage pasta of zo aandoen
grtz
p.s. zijn er nog mensen die dat al gehad hebben
grtz
p.s. zijn er nog mensen die dat al gehad hebben
2 de jr junior
Weet je het zeker dat het de zadelpen is , bij mij heeft het een tijdje geduurd tot dat ik er achter kwam dat de schoenplaatjes de oorzaak was van het gekraak. Fiets was helemaal gecheckt ( gratis ) , wat natuurlijk een voordeel is . Er zaten kleine "gebreken" aan de fiets , en die zijn aangepakt.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
-
- Forum-lid
Selle Italia SLR moet je behoorlijk stevig vastdraaien. Een beetje olie op de plekken waar de buizen van het zadel vastzitten in het dek helpt soms ook. Verder kan er volgens mij niet zoveel gebeuren.
Quote: Origineel geplaatst door zeemeeuw op 28 Maart 2007
ah ok bedankt ik zal dadelijk wat olie aan doen , ik ben wel zeker dat het mijn zadel of zadelpen is want als ik recht op de trappers loop hoor ik nietsgrtz
Dat was bij mij ook , maar mocht het eerste helpen dan is het probleem opgelost , zoniet dan ..... !!
ah ok bedankt ik zal dadelijk wat olie aan doen , ik ben wel zeker dat het mijn zadel of zadelpen is want als ik recht op de trappers loop hoor ik nietsgrtz
Dat was bij mij ook , maar mocht het eerste helpen dan is het probleem opgelost , zoniet dan ..... !!
Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 28 Maart 2007
ah ok bedankt ik zal dadelijk wat olie aan doen , ik ben wel zeker dat het mijn zadel of zadelpen is want als ik recht op de trappers loop hoor ik niets
grtz
wat bedoel je met het eerste en met zoniet dan ..... !!
grtz
p.s. heb nu alles wat bespoten (vijsje en rails ) met olie
kan nu wel niet direct rijden want ben wat ziekjes, hopelijk is het tegen het weekend over
ah ok bedankt ik zal dadelijk wat olie aan doen , ik ben wel zeker dat het mijn zadel of zadelpen is want als ik recht op de trappers loop hoor ik niets
grtz
grtz
p.s. heb nu alles wat bespoten (vijsje en rails ) met olie
kan nu wel niet direct rijden want ben wat ziekjes, hopelijk is het tegen het weekend over
2 de jr junior
Mocht olie helpen !!
Bij mijn zijn het de spd-sl platen onder de schoen die het tikkende geluid veroorzaakten.
Mocht olie helpen !!
Bij mijn zijn het de spd-sl platen onder de schoen die het tikkende geluid veroorzaakten.