Welke fietscomputer met hartslagmeter
Ik wil een fietscomp met hartslagmeter in kopen.welke raden jullie mij aan?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Prijsklasse?
Wil je goed en net geprijsd: Polar CS 100
Wil je top off the line en alles er op en eraan: Polar CS600cad
Less is bore
Quote: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 23 Maart 2007
Prijsklasse?
en als je nog even kan wachten: in mei komt de bb4000 van trelock uit, zit ook vol met functies en dat voor €200.-
na alle problemen gehoord te hebben over de hac 5 is dit wellicht een alternatief?
Prijsklasse?
en als je nog even kan wachten: in mei komt de bb4000 van trelock uit, zit ook vol met functies en dat voor €200.-
na alle problemen gehoord te hebben over de hac 5 is dit wellicht een alternatief?
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 23 Maart 2007
Prijsklasse?Wil je goed en net geprijsd: Polar CS 100Wil je top off the line en alles er op en eraan: Polar CS600cad
IK heb gehoord dat hier veel problemen mee zijn.
mijn prijsklasse is 150 euro.
Prijsklasse?Wil je goed en net geprijsd: Polar CS 100Wil je top off the line en alles er op en eraan: Polar CS600cad
IK heb gehoord dat hier veel problemen mee zijn.
mijn prijsklasse is 150 euro.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Polar CS200 cad. Heb je alles wat je wilt behalve hoogtemeters.
Less is bore
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 23 Maart 2007
Zijn er veel storingen bij dit model
Zijn er veel storingen bij dit model
- daniel1975
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door omer op 23 Maart 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 23 Maart 2007Polar CS200 cad. Heb je alles wat je wilt behalve hoogtemeters.Zijn er veel storingen bij dit model
Je hoort alleen de negatieve verhalen. Ik ken zelf louter positieve, inclusief van mijzelf uit de periode dat ik deze computer heb gebruikt.
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 23 Maart 2007Polar CS200 cad. Heb je alles wat je wilt behalve hoogtemeters.Zijn er veel storingen bij dit model
Je hoort alleen de negatieve verhalen. Ik ken zelf louter positieve, inclusief van mijzelf uit de periode dat ik deze computer heb gebruikt.
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik heb sinds een paar maanden op twee fietsen de Ciclosport CM 628. Kost circa 70 euro per stuk. Je hebt dan een draadloze snelheidssensor en hartslagmeter (beiden gecodeerd). Voor 30 euro extra heb je ook nog gecodeerde cadans meting.
Voldoet prima. Ik heb nog geen onvolkomenheden geconstateerd. Twee fietsmaatjes van mij gebruiken dit apparaat inmiddels ook naar tevredenheid.
Voldoet prima. Ik heb nog geen onvolkomenheden geconstateerd. Twee fietsmaatjes van mij gebruiken dit apparaat inmiddels ook naar tevredenheid.
Ik rijd zelf nu vier maanden met de CS100, en ook ik heb niets te klagen over dat ding. Doet precies wat 'ie moet doen.
Sigma heeft ook een aantal leuke modellen, inclusief gecodeerde signalen. Zie hun website, Sigmasport.
Ik heb zelf de Polar s725x, bevalt prima, snelheidsmeter is helaas niet gecodeerd.
Ik heb zelf de Polar s725x, bevalt prima, snelheidsmeter is helaas niet gecodeerd.
wat denken jullie van de CM 436M
http://www.futurumshop.nl/ice.cgi?templ ... 0026-N0703
http://www.futurumshop.nl/ice.cgi?templ ... 0026-N0703
Quoten: Origineel geplaatst door Frankvanboven op 23 Maart 2007
Ik heb sinds een paar maanden op twee fietsen de Ciclosport CM 628. Kost circa 70 euro per stuk. Je hebt dan een draadloze snelheidssensor en hartslagmeter (beiden gecodeerd). Voor 30 euro extra heb je ook nog gecodeerde cadans meting.Voldoet prima. Ik heb nog geen onvolkomenheden geconstateerd. Twee fietsmaatjes van mij gebruiken dit apparaat inmiddels ook naar tevredenheid.
deze is ook een optie denk.
Ik heb sinds een paar maanden op twee fietsen de Ciclosport CM 628. Kost circa 70 euro per stuk. Je hebt dan een draadloze snelheidssensor en hartslagmeter (beiden gecodeerd). Voor 30 euro extra heb je ook nog gecodeerde cadans meting.Voldoet prima. Ik heb nog geen onvolkomenheden geconstateerd. Twee fietsmaatjes van mij gebruiken dit apparaat inmiddels ook naar tevredenheid.
deze is ook een optie denk.