Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Sportful Regenjack

fietsvrouw82
Forum-lid

fietsvrouw82 22 mar 2007 18:23

Begin februari heb ik een sportful regenjack besteld uit het tijdschrift. Binnen 3 dagen was het geld hiervoor (€29,95) van mijn rekening afgeschreven. Tot op de dag van vandaag heb ik gewacht op de levering van het jack. Zinloos, zo is zojuist gebleken. Ik heb een brief ontvangen waarin mij wordt medegedeeld dat het niet meer mogelijk het jack te leveren (op zich ook al een vreemd verhaal natuurlijk).Omdat ik er al wel voor betaald heb en er niets over de financiele kant van het verhaal in de brief stond, heb ik direct gebeld om mijn geld teruggestort te krijgen. De dame aan de telefoon heeft een notitie gemaakt en nu komt het.... binnen 3 WEKEN ontvang ik mijn geld terug.Dit vind ik echt te gek voor woorden. In totaal 9 weken lang houden ze mijn geld voor iets dat ik nooit gekregen heb. Als ik iemand geld moet overmaken lukt mij dat binnen 5 seconde, waarom heeft Sanoma daar 3 weken voor nodig terwijl ze maar 3 dagen nodig hadden om het geld te vorderen....
Zijn er meer mensen die met hetzelfde euvel zitten? Weet iemand wat ik hier tegen zou kunnen doen?

Erik
Forum-lid

Erik 23 mar 2007 09:33

Volgens mij kun je een machtiging via je bank meteen ongedaan maken. Dit slaat idd helemaal nergens op...
Erik
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

concorde
Forum-lid

concorde 23 mar 2007 12:11

Ik had begin februari ook een regenjack besteld. Was toen niet in voorrad. Zou z.s.m. wat horen. Gisteren brief in de bus. wat blijkt inderdaad niet meer leverbaar. Dynamische organisatie.

intersantos
Forum-lid

intersantos 23 mar 2007 18:17

Vreemd. In februari telefonisch willen bestellen, en kreeg toen te horen dat hij niet meer op voorraad was. Ik kon wel op de wachtlijst gezet worden. Heb dat toen niet gedaan. Een paar weken geleden nog eens gebeld en kon hem wel bestellen. Binnen een week was het geld afgeschreven en de dag daarna zat hij in de brievenbus.
P.s erg mooi jackje...

Plaats reactie