ik wil mijn cassette er afhalen maar de afnemer die ik heb past er niet goed in, terwijl deze wel werkte op mijn oude wielen met shimano naaf?
welke afnemer moet ik nu hebben, een campa type? of zijn er nog andere mogelijkheden?
cassette afnemer?
Origineel geplaatst door luna op 20 Maart 2007
ik wil mijn cassette er afhalen maar de afnemer die ik heb past er niet goed in, terwijl deze wel werkte op mijn oude wielen met shimano naaf?
welke afnemer moet ik nu hebben, een campa type? of zijn er nog andere mogelijkheden?
Geef eens wat meer info.
Hoeveel speed zijn de oude/nieuwe wielen? Is de rest van fiets shimano/campa?
Geef eens wat meer info.
Hoeveel speed zijn de oude/nieuwe wielen? Is de rest van fiets shimano/campa?
Alstublaft.
En je oude cassette was? Ook 9-speed?
ik heb vorig jaar nieuwe wielen gekocht en de cassette gewoon overgezet (laten doen). maar nu wil ik een nieuwe cassette erop zetten. maar de afnemer die eerst dus wel paste past nu niet meer?
de cassette was 9 speed en blijft dus ook 9 speed maar dat is niet echt belangrijk volgens mij.
de body is gewoon anders, maar ik weet niet of daar een afnemer voor is.
de cassette was 9 speed en blijft dus ook 9 speed maar dat is niet echt belangrijk volgens mij.
de body is gewoon anders, maar ik weet niet of daar een afnemer voor is.
Quoten: Origineel geplaatst door luna op 22 Maart 2007
is er echt niemand die het weet?
Anders ga je even naar de fietsenmaker die die casette heeft overgezet, en vraag aan hem wat voor afnemer hij gebruikt heeft die is dan vast wel ergens te krijgen . De meeste op het forum rijden met Campa of Shimano.
is er echt niemand die het weet?
Anders ga je even naar de fietsenmaker die die casette heeft overgezet, en vraag aan hem wat voor afnemer hij gebruikt heeft die is dan vast wel ergens te krijgen . De meeste op het forum rijden met Campa of Shimano.