allereerst zal ik me even kort voorstellen: vrouw, 23 jaar, Groningen. Zo dat was kort
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Ik wil graag beginnen met fietssport, maar als ik fora en websites afzoek op zoek naar een voor mij geschikte fiets, begint het me al snel te duizelen van alle vaktermen, dus ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen
Wat ik zoek:
- een fiets waarop ik mij met tamelijk hoge snelheid kan voortbewegen
- een fiets waarop ik niet al te ver voorover gebogen hoef te zitten (ervaring met een eerdere mtb leerde mij dat ik daar rugklachten van krijg)
- het zou handig zijn als ik ook over onverharde paden kan, maar ik ga niet door de trek of door het gras.
- het doel van het fietsen is het verbeteren van conditie en het verbranden van vet.
budget: ongeveer 700 euro max
ik heb reeds begrepen dat een cross-hybride een geschikte fiets voor mij zou kunnen zijn. Ook de zogenaamde fitnessfiets kwam voorbij, maar is dat niet gewoon een racefiets met recht stuur en de mogelijkheid om wat rechterop te zitten?
Welke modellen zouden jullie mij hier kunnen aanraden? Ik heb er absoluut geen verstand van, dus aub geen vaktermen of leg ze uit
Alvast bedankt voor de tips!