Ik ben op zoek naar een nieuwe bottom bracket voor in mijn Cube, de huidige is helaas niet helemaal zuiver meer.
Dit zijn de eisen:
- ISIS passing
- BSA draad
- 118 millimeter (triple dus)
Mocht je er eentje weten, laat het me aub weten door een mailtje of een berichtje hier.
Alvast bedankt!
ISIS bracket, BSA draad
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nu al kapot??????? Geen garantie? Dat mag nu nog niet, zo oud is je fiets niet.
Less is bore
@ Daniel, ik heb de fiets donderdag een jaar. Zelf twijfel ik een beetje of het een garantie geval is. Heb voor de zekerheid zojuist even een mailtje gestuurd.
@ Sharkman, ik weet de prijzen van zo'n bracket niet, maar die zullen niet mis zijn. De crank is zo'n investering gewoon niet waard, dan vervang ik het geheel liever gelijk voor een nieuwe Ultegra crank (€109 met bracket bij bike-discount.de).
@ Sharkman, ik weet de prijzen van zo'n bracket niet, maar die zullen niet mis zijn. De crank is zo'n investering gewoon niet waard, dan vervang ik het geheel liever gelijk voor een nieuwe Ultegra crank (€109 met bracket bij bike-discount.de).
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 27 Februari 2007
Niets bijzonders aan dat een Isis as na een jaar versleten is.
Ik denk dat je beter nu meteen een dubbel crankstel kan kopen, met Isis assen verder gaan blijft geld kosten of je moet een peperdure SKF kopen. Maar dat laatste is wat zonde als je dan over een paar maanden alsnog naar een dubbel over zou stappen.
Ik denk dat je beter nu meteen een dubbel crankstel kan kopen, met Isis assen verder gaan blijft geld kosten of je moet een peperdure SKF kopen. Maar dat laatste is wat zonde als je dan over een paar maanden alsnog naar een dubbel over zou stappen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 27 Februari 2007
Klopt, maar bij mijn ATB heb ik het toch een paar assen steeds op garantie uitgezongen
Klopt, maar bij mijn ATB heb ik het toch een paar assen steeds op garantie uitgezongen
Less is bore
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 01 Maart 2007
Nee, het is geen garantie.. Het is gewoon normale slijtage.Ik begin nu toch sterk te twijfelen of ik niet gelijk voor een Ultegra dubbel zal gaan.. Ik ga er nog maar eens een nachtje over slapen..
en ... lekker geslapen... het is nu tijd om te ontwaken ....
Nee, het is geen garantie.. Het is gewoon normale slijtage.Ik begin nu toch sterk te twijfelen of ik niet gelijk voor een Ultegra dubbel zal gaan.. Ik ga er nog maar eens een nachtje over slapen..
en ... lekker geslapen... het is nu tijd om te ontwaken ....