au!!
Quoten: Origineel geplaatst door Toni op 26 Februari 2007
Dat lijkt verdorie zijn eigen voorwiel wel!
Wat een foto zeg.
En het IS z'n eigen voorwiel. Zo te zien is de complete voorbouw (wiel, vork en stuur) van het frame gebroken. Ik denk dat hij van geluk heeft mogen spreken dat z'n val 'geremd' werd door het voorwiel, al kan hij hier ook wel flink wat (permanente?) schade aan overhouden.
Dat lijkt verdorie zijn eigen voorwiel wel!
Wat een foto zeg.
En het IS z'n eigen voorwiel. Zo te zien is de complete voorbouw (wiel, vork en stuur) van het frame gebroken. Ik denk dat hij van geluk heeft mogen spreken dat z'n val 'geremd' werd door het voorwiel, al kan hij hier ook wel flink wat (permanente?) schade aan overhouden.
goedkoop frame he
Nee zonder gekheid. Het lijkt erop dat het frame voledig gescheurd is bij de balhoofdbuis. Echter is het dan de vraag hoe zijn stuur nog zo ver naar voren kan schuiven omdat de versnellings- en achterremkabels ook niet 1-2-3 breken.
Nee zonder gekheid. Het lijkt erop dat het frame voledig gescheurd is bij de balhoofdbuis. Echter is het dan de vraag hoe zijn stuur nog zo ver naar voren kan schuiven omdat de versnellings- en achterremkabels ook niet 1-2-3 breken.
Quintana Roo CD0.1 - Record - FSA SRM- Zipp 900/H3
Planet-X Stealth - SuperRecord - Powertap
Planet-X Stealth - SuperRecord - Powertap
Zo op de foto te zien heeft hij een bagagedrager achter, wie weet wat er allemaal aan zijn stuur heeft gehangen, misschien wel een stuurtas die los is gegaan en tussen het voorwiel is geslagen.
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
als hij zijn banden nog hopelijk voor hem een beetje zacht had staan breekt dat ook de val, anders heeft hij nu een mooi bandenprofiel in zijn gezicht....
maar nu zonder gekheid, als je je fiets een beetje goed onderhou is een scheurtje je allang opgevallen en had je dit voorkomen. Dat gebeurd iig niet van de een op de andere dag....
maar nu zonder gekheid, als je je fiets een beetje goed onderhou is een scheurtje je allang opgevallen en had je dit voorkomen. Dat gebeurd iig niet van de een op de andere dag....

-
- Forum-lid
ook hier had een helm wel geholpen denk ik zo!
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Quoten: Origineel geplaatst door maus_1990 op 27 Februari 2007
Mwah ik kan me van vorig kjaar toch nog een prof herinneren die zijn stuur brak tijdens parijs roubaix
Mwah ik kan me van vorig kjaar toch nog een prof herinneren die zijn stuur brak tijdens parijs roubaix
CC, agr 100; limo 100