ik kan geen wielen kiezen.
-
- Forum-lid HC
ik ben op zoek naar wielen voor mijn concorde razorblade.alleen twijfel ik tussen campa eurus of toch de zonda's want ze zien er precies hetzelfde uit en is die 60 gram 200 euro waard of zijn ze ook veel stijver.en dan zijn er ook nog neutron ultra's.of toch de fulcrum racing 1 of 0.zoals je ziet kan ik echt geen keuze maken.misschien dat jullie kunnen helpen.
alvast bedankt.
alvast bedankt.
Quoten: Origineel geplaatst door japie carbon op 20 Februari 2007
ik ben op zoek naar wielen voor mijn concorde razorblade.alleen twijfel ik tussen campa eurus of toch de zonda's want ze zien er precies hetzelfde uit en is die 60 gram 200 euro waard of zijn ze ook veel stijver.en dan zijn er ook nog neutron ultra's.of toch de fulcrum racing 1 of 0.zoals je ziet kan ik echt geen keuze maken.misschien dat jullie kunnen helpen.
alvast bedankt.
Ik rij met de zonda's en ik moet zeggen dat het schitterende wielen zijn.
zie mijn foto
alvast bedankt.
Ik rij met de zonda's en ik moet zeggen dat het schitterende wielen zijn.
zie mijn foto
Ik rij al 2 jaar met eurus wielen en zou onmiddelijk dezelfde kopen. Ik woon in de vlaamse ardennen en rij er weekelijks mee op kasseien en er zit nog geen millimetertje slag op , nog net als nieuw. het verschil in prijs is het volgens mij waard. Niet twijfelen :kopen.
Quoten: Origineel geplaatst door japie carbon op 20 Februari 2007
alvast bedankt.
Zoek je advies over wielen of zoek je psychische hulp? "Ik kan niet kiezen" is knap lastig in het dagelijks leven. Wacht, ik geeft je twee mogelijkheden (wielen of psychisch). Als je niet kunt kiezen is dat niet handig van mij
alvast bedankt.
Zoek je advies over wielen of zoek je psychische hulp? "Ik kan niet kiezen" is knap lastig in het dagelijks leven. Wacht, ik geeft je twee mogelijkheden (wielen of psychisch). Als je niet kunt kiezen is dat niet handig van mij
-
- Forum-lid HC
Oja dit is mijn fiets alleen moet ik de record groep er nog opzetten.Is er misschien iemand die de eurus er in kan foto shoppen.
Rij zelf met de Fulcrum Racing 3 en die bevallen mij erg goed. Volgen mij zijn het op het spaakpatroon van het achterwiel na ook gewoon de Zonda's van campa. Ook zullen ze qua kleurcombinatie erg mooi onder deze fiets staan.
Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak!!
Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak!!
http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... Position=1
kijk eens in dit topic
het enige verschil tss de eurus en de zonda is dat de eurus iets dikkerespaekn heeft en ze niet versmallen maar weet niet of dat de 200 euro eigenlijk waard is
grtz jony
kijk eens in dit topic
het enige verschil tss de eurus en de zonda is dat de eurus iets dikkerespaekn heeft en ze niet versmallen maar weet niet of dat de 200 euro eigenlijk waard is
grtz jony
flanders, campa the best !!!!!!!!
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Wil je top dan betaal je gewoon een top prijs, denk dat je van beide sets een hoop plezier zult hebben. Rij zelf overigens met de Eurus 2006 en ben er dik tevreden over!