bulls
Vinden jullie de bulls 'harrier'(alu, schimano 105 compact)een goede fiets? prijs 700 euro.
Thnx
Thnx
* Rahmen:6061 Aluminium, FDB
* Gabel:Aluminium
* Schaltwerk:Shimano 105
* Umwerfer:Shimano 105
* Schalthebel:Shimano 105
* Bremsen:Shimano BRR560
* Kurbel:Shimano 105 (50/39/30)
Shimano FCR600 (50/34)
* Laufrad:Shimano WHR-500
* Reifen:Michelin Dynamic, 700 x 23C
* Lenker:ITM Super 330, 420/440/460mm, 31,8mm
* Vorbau:Zoom, 100/110mm
* Sattelstütze:Bulls, 27,2mm
* Sattel:Selle Italia X2
* Pedale:without
* Farbe:shiny white – shiny orange – shiny black
* Gewicht:ab 9,1 kg
* UVP:849,- €
Sorry voor het duits, maar de site is pas hernieuwd en nog werkt blijkbaar nog niet in het nederlands.
Bij de fm is de prijs 700 euro, en vanaf maart verkrijgbaar in mat zwart. Graag zou ik, indien ik hem zou kopen, de wielen willen veranderen in campagnolo kamsins en gaan voor een compact.
Dit is het nieuwe model van 2007, dus denk ik dat de versnellingen van shimano de meeste recente zijn. ik zal het toch meer eens nagaan.
* Gabel:Aluminium
* Schaltwerk:Shimano 105
* Umwerfer:Shimano 105
* Schalthebel:Shimano 105
* Bremsen:Shimano BRR560
* Kurbel:Shimano 105 (50/39/30)
Shimano FCR600 (50/34)
* Laufrad:Shimano WHR-500
* Reifen:Michelin Dynamic, 700 x 23C
* Lenker:ITM Super 330, 420/440/460mm, 31,8mm
* Vorbau:Zoom, 100/110mm
* Sattelstütze:Bulls, 27,2mm
* Sattel:Selle Italia X2
* Pedale:without
* Farbe:shiny white – shiny orange – shiny black
* Gewicht:ab 9,1 kg
* UVP:849,- €
Sorry voor het duits, maar de site is pas hernieuwd en nog werkt blijkbaar nog niet in het nederlands.
Bij de fm is de prijs 700 euro, en vanaf maart verkrijgbaar in mat zwart. Graag zou ik, indien ik hem zou kopen, de wielen willen veranderen in campagnolo kamsins en gaan voor een compact.
Dit is het nieuwe model van 2007, dus denk ik dat de versnellingen van shimano de meeste recente zijn. ik zal het toch meer eens nagaan.
Ik dacht dat Bulls een duits merk is...niet?
Ja is Duits en zeer degelijk.
700 is een goede prijs, zou er zelf wel een carbon voorvork in willen. Verder prima fiets.
700 is een goede prijs, zou er zelf wel een carbon voorvork in willen. Verder prima fiets.
Heb zelf al bijna 4 jaar een Bulls met 105 erop (was eerste fiets)
Ben er erg tevreden van. Bij val in Ironman kader gebarsten en via fietsenmaker toch onder garantie nieuwe kunnen bekomen, niet volledig volgens regels, maar ja.
105 vind ik prima groep, zeker voor eerste fiets of trainingsfiets
wielen zijn OK, maar niet super...
greetz, stefaan
Ben er erg tevreden van. Bij val in Ironman kader gebarsten en via fietsenmaker toch onder garantie nieuwe kunnen bekomen, niet volledig volgens regels, maar ja.
105 vind ik prima groep, zeker voor eerste fiets of trainingsfiets
wielen zijn OK, maar niet super...
greetz, stefaan
weet iemand de stijfheid van het frame?
thnx
thnx
Nadat ik enkele weken geleden mijn oude stalen Concorde van de hand heb gedaan, ben ik op zoek gegaan naar een betere fiets. Lang getwijfeld over een nieuwe fiets (zie eerdere posts), maar vanwege de goede prijs/kwaliteit verhouding en positieve beoordeling hier op het forum, heb ik besloten om een Bulls uit te zoeken.
Vandaag bij Morsink in Goor langs geweest om de verschillende modellen te bekijken en uit te proberen. Inzet was de Harrier 1, maar na enig aarzelen heb ik toch wat meer geld uitgetrokken en de Desert Falcon besteld: volledig Ultegra afgemonteerd, incl. compact crankstel voor 875 euro. (check www.bullsfietsen.nl voor verdere specificaties) Nu alleen nog hopen dat ik via het fietsplan van m'n werk ook een racefiets kan regelen .... iemand hier ervaring mee?
Ik kan in elk geval niet wachten tot ik 'm volgende week kan afhalen. Zodra ik 'm heb zal ik wat foto's plaatsen en een eerste impressie geven. Tot die tijd: succes met je keuze! Laat je vooral goed informeren: ik heb erg veel aan de vele posts gehad hier op het forum over het aanschaffen van een nieuwe (beginners)fiets.
Vandaag bij Morsink in Goor langs geweest om de verschillende modellen te bekijken en uit te proberen. Inzet was de Harrier 1, maar na enig aarzelen heb ik toch wat meer geld uitgetrokken en de Desert Falcon besteld: volledig Ultegra afgemonteerd, incl. compact crankstel voor 875 euro. (check www.bullsfietsen.nl voor verdere specificaties) Nu alleen nog hopen dat ik via het fietsplan van m'n werk ook een racefiets kan regelen .... iemand hier ervaring mee?
Ik kan in elk geval niet wachten tot ik 'm volgende week kan afhalen. Zodra ik 'm heb zal ik wat foto's plaatsen en een eerste impressie geven. Tot die tijd: succes met je keuze! Laat je vooral goed informeren: ik heb erg veel aan de vele posts gehad hier op het forum over het aanschaffen van een nieuwe (beginners)fiets.
hey, de desert falcon is idd een mooie fiets, en aan een heel goede prijs
Gisteren de harrier 1 besteld in matzwart. Nu nog wachten, hij is pas leverbaar binnen 3 weken ofzo...Ik heb er wel nog Campagnolo Khamsins laten onder zetten ipv de wr-h500, voor een meerprijs van 30 euro wat mij heel goedkoop lijkt, aangezien het body gratis word vervangen.
Blijkbaar hadden ze toch een vergissing begaan met de nieuwe prijzen, mijn fiets komt op 830 euro...
die site die hje doorgaf is wel goedkoper, maar ik kom uit België, en de verzendkosten zijn +- 70 euro.
We zullen zien wat het geeft, maar ik denk dat het een goede fiets is, zeker naar prijs kwaliteit.
Ik heb ook veel gehad aan de posts op vragen, dus bedankt iedereen !!!
Veel plezier met jouw nieuwe fiets
Gisteren de harrier 1 besteld in matzwart. Nu nog wachten, hij is pas leverbaar binnen 3 weken ofzo...Ik heb er wel nog Campagnolo Khamsins laten onder zetten ipv de wr-h500, voor een meerprijs van 30 euro wat mij heel goedkoop lijkt, aangezien het body gratis word vervangen.
Blijkbaar hadden ze toch een vergissing begaan met de nieuwe prijzen, mijn fiets komt op 830 euro...
die site die hje doorgaf is wel goedkoper, maar ik kom uit België, en de verzendkosten zijn +- 70 euro.
We zullen zien wat het geeft, maar ik denk dat het een goede fiets is, zeker naar prijs kwaliteit.
Ik heb ook veel gehad aan de posts op vragen, dus bedankt iedereen !!!
Veel plezier met jouw nieuwe fiets