zoek een set gebruikte record remmen, alu of zwart maakt niet uit
Campa record remmen
- de zwarten
- Forum-lid HC
wat is zo een beetje de prijsrange (zonder iets nu al te beloven)? Ik heb een paar record 2006 zilver in zeer goede staat 2006 (geen skeleton dus).
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
- de zwarten
- Forum-lid HC
is niet haalbaar voor mij, succes!
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
ik zie ze op marktplaats wel eens staan, gaan weg tussen de €60 en €80 voor €66 had ik eens een paar gekocht, maar die knakker was op vakantie of ging op vakantie, werd dus nix
vandaar mijn € 70, die andere remmen waren niet van 2006 moet ik eerlijk vermelden
vandaar mijn € 70, die andere remmen waren niet van 2006 moet ik eerlijk vermelden
Funny the way it is
-
- Forum-lid
Bel even met Hopmans, die hebben Campa 2006 in de uitverkoop, Chorus NIEUW ca. Euro 90,=.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
allles is record aan mijn Look, aleen de remmen zijn centaur die zorgen er ook wel voor dat ik op tijd stilsta, maar ja........ het oog wil ook wat
dus forum leden, doe je remmen in de aanbieding
ik heb dus een paar centaur remmen in te ruilen
als ze heel vers zijn is € 100 mijn maximale budged
dus forum leden, doe je remmen in de aanbieding
ik heb dus een paar centaur remmen in te ruilen
als ze heel vers zijn is € 100 mijn maximale budged
Funny the way it is
ik heb het gezien poets, bedankt
voor € 180 heb je in Duitsland het nieuwe Skeleton type, ook wel aantrekkelijk om die tzt aan te schaffen. het verschil tussen gebruikt oud type en nieuwtype ongebruikt is me te klein. het is niet dat ik het niet betalen kan, ik heb er niet meer voor over. ( mijn vrouw zeker niet, wat moet je nu weer met andere remmen?)
voor € 180 heb je in Duitsland het nieuwe Skeleton type, ook wel aantrekkelijk om die tzt aan te schaffen. het verschil tussen gebruikt oud type en nieuwtype ongebruikt is me te klein. het is niet dat ik het niet betalen kan, ik heb er niet meer voor over. ( mijn vrouw zeker niet, wat moet je nu weer met andere remmen?)
Funny the way it is