Waar kan ik Roadbike tijdschrift kopen?
Op Roadbike.de lees ik dikwijls de tests van fietsen, wielen etc. Ik zou me graag abonneren, maar zie niet hoe ik dit in Nederland kan doen. Heeft iemand een suggestie? En waar kan ik losse nummers kopen? Ik ben momenteel vooral geïnteresseerd in de test van 12 beste fietsen van 2011. iemand die daar al info over heeft? Thanx!
Zeer waarschijnlijk zal je hem op de grotere stations wel kunnen vinden.
Voor het afsluiten van een abonnement kan je op deze pagina kijken voor de contactgegevens. Ik heb op die manier ook een abonnement afgesloten en vooralsnog geen spijt van gehad.
Voor het afsluiten van een abonnement kan je op deze pagina kijken voor de contactgegevens. Ik heb op die manier ook een abonnement afgesloten en vooralsnog geen spijt van gehad.
Ik kocht hem altijd bij een van de grote Bruna's. Maar de laatste maanden wordt het steeds moeilijker dit blad te vinden. Bij een van de Bruna's zijn ze overgegaan op het Franse Le Cycle. Als een blad te weinig verkocht wordt, verdwijnt het soms automatisch uit de schappen.
Ook viel het me op dat een aantal nummers gewoonweg niet op tijd uitkwamen. Lastig...
Ook viel het me op dat een aantal nummers gewoonweg niet op tijd uitkwamen. Lastig...