witte bandjes proper houden!?!?!
-
- Forum-lid
ik heb zins kort witte bandjes op mijn wielen liggen na een paar ritten er mee gereden te hebben zien ze best al wel vuil. ikzelf heb er al aan gedacht om er met de hogedruk over te gaan maar dat doe ik niet graag tenzij ik de bandjes er af haal er zitten namelijk carbonne wielen onder. het is daarom dat ik er niet graag met de hoge druk over ga. weet mischien iemand anders hoe ik ze perfect proper kan houden??
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door j o r r i t op 07 Februari 2007
Gewoon met een spons een sopje dr overheen gooien.
Nee, daar wordt het schoon van...
Je pakt een heel fijn schuurpapiertje en schuurt je hele band schoon, werkt gegarandeerd. Maar dan kan je net zo goed je bandje om de 2 weken vervangen natuurlijk.
Je pakt een heel fijn schuurpapiertje en schuurt je hele band schoon, werkt gegarandeerd. Maar dan kan je net zo goed je bandje om de 2 weken vervangen natuurlijk.
Quote: Origineel geplaatst door Colnagogissmio op 07 Februari 2007
Daar wordt t zeker schoon van. Moet je alleen wel meteen doen als je terugkomt van een regenachtig ritje o.i.d. en niet eerst je fiets anderhalve week in de schuur weg laten rotten.
Daar wordt t zeker schoon van. Moet je alleen wel meteen doen als je terugkomt van een regenachtig ritje o.i.d. en niet eerst je fiets anderhalve week in de schuur weg laten rotten.
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...
Water erover, even laten weken, met een microvezel doekje erover met onvetter en ze zijn weer helemaal schoon. Mijn Michelin Prorace 2 in ieder geval wel, dan zijn ze als nieuw.
-
- Forum-lid
Schuursponje met een handwarm sopje, gaat prima!
Quoten: Origineel geplaatst door ericj op 10 Februari 2007
Het lijkt hier wel de huishoudbeurs ipv een fietsforum!
Toen ik deze topic begon te lezen dacht ik daar gelijk ook aan. het bewijs dat veel wielrenners nichten zijn. Trouwens proper, dat is toch hetzelfde als schoon.
Het lijkt hier wel de huishoudbeurs ipv een fietsforum!
Toen ik deze topic begon te lezen dacht ik daar gelijk ook aan. het bewijs dat veel wielrenners nichten zijn. Trouwens proper, dat is toch hetzelfde als schoon.
kiekeboe
-
- Forum-lid
met schoonmaakazijn , erg goed voor je banden trouwens,, met een vochtige doek doen
en als ze erg vuil zijn voorzichtig met wasbezine en daar na met schoonmaakazijn .
mvg de monsternaar
en als ze erg vuil zijn voorzichtig met wasbezine en daar na met schoonmaakazijn .
mvg de monsternaar
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid