vakantieplaats gezocht
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door NEOS op 31 Januari 2007
Jaren in de Cevenne op vacantie geweest in het plaatsje Anduze het is er mooi en glooiend . En er zijn vele leuke routes om te trainen.
Daar ben ik in 2006 ook geweest, best pittige klimmetjes daar, ik vond het eigenlijk wel te warm om te fietsen, het was ongeveer 38 graden.
Jaren in de Cevenne op vacantie geweest in het plaatsje Anduze het is er mooi en glooiend . En er zijn vele leuke routes om te trainen.
Daar ben ik in 2006 ook geweest, best pittige klimmetjes daar, ik vond het eigenlijk wel te warm om te fietsen, het was ongeveer 38 graden.
kiekeboe
Kijk eens op www.vakantieinardennen.nl misschien is het wat. Ga er zelf in augustus met gezin naar toe
18-8 Reichswald Posbanktoer (135km)
25-8 Clubtocht Zuid Limburg (115km)
7-9 MTB tocht Ardennen (Beffe)
15/16-9 Mh2-daagse (za 70km mtb ; zo 50km mtb)
20-10 MTB Clinic (Velp)
25-8 Clubtocht Zuid Limburg (115km)
7-9 MTB tocht Ardennen (Beffe)
15/16-9 Mh2-daagse (za 70km mtb ; zo 50km mtb)
20-10 MTB Clinic (Velp)
Vienne: leuke stad met omliggende heuvels en mocht je je toch bedenken, aan de overzijde van de Rhone middelgebergte in mooi natuurgebied (parc du pilat). Eventueel kun je ook Lyon als uitvalsbasis gebruiken; dan heb je echt een bruisende stad. Evt globale fietsroutes en aanbevelingen kan ik je wel geven.
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;