TRUDIE KLOP CLASSIC.
datum: 13 mei 2007start: Zoetermeer (details volgen later)tijd: 10.00 uurafstand: ca 100 km.
Route (globaal):vanaf Zoetermeer door Delftse Hout en Sion richting Wateringen om bij de Bonte Haas onze Westlanders op te halen. Dan verder langs de Zweth. Het is de bedoeling dat we langs de Nieuwe Waterweg richting Hoek van Holland rijden. (Ik reken op onze vrienden uit het Westland die een leuke route weten). Koffie drinken bij de Torpedoloods.
Na afloop nakaarten bij de Bonte Haas, afscheid nemen van Big Rosa en door naar Zoetermeer (misschien wel thuisgebracht door de Westlanders die per slot van rekening ook aan hun kilometers moeten komen.)
Deelnemers:TrudieColnago/GBig RosaDualRene
TKC 13 mei 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 31 Januari 2007
TRUDIE KLOP CLASSIC.
datum: 13 mei 2007start: Zoetermeer (details volgen later)tijd: 10.00 uurafstand: ca 100 km.
Na afloop nakaarten bij de Bonte Haas, afscheid nemen van Big Rosa en door naar Zoetermeer (misschien wel thuisgebracht door de Westlanders die per slot van rekening ook aan hun kilometers moeten komen.)
Gaat hij eindelijk emigreren dan? Zou ik ook mee mogen?
TRUDIE KLOP CLASSIC.
Gaat hij eindelijk emigreren dan? Zou ik ook mee mogen?
kiekeboe
-
- Forum-lid
Mag ik mee?
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
TRUDIE KLOP CLASSIC.
datum: 13 mei 2007
start: Zoetermeer (details volgen later)
tijd: 10.00 uur
afstand: ca 100 km.
Route (globaal):
vanaf Zoetermeer door Delftse Hout en Sion richting Wateringen om bij de Bonte Haas onze Westlanders op te halen. Dan verder langs de Zweth. Het is de bedoeling dat we langs de Nieuwe Waterweg richting Hoek van Holland rijden. (Ik reken op onze vrienden uit het Westland die een leuke route weten). Koffie drinken bij de Torpedoloods.
Deelnemers:
Trudie
Colnago/G
Big Rosa
Dual
Rene
The Riddler
datum: 13 mei 2007
start: Zoetermeer (details volgen later)
tijd: 10.00 uur
afstand: ca 100 km.
Route (globaal):
vanaf Zoetermeer door Delftse Hout en Sion richting Wateringen om bij de Bonte Haas onze Westlanders op te halen. Dan verder langs de Zweth. Het is de bedoeling dat we langs de Nieuwe Waterweg richting Hoek van Holland rijden. (Ik reken op onze vrienden uit het Westland die een leuke route weten). Koffie drinken bij de Torpedoloods.
Deelnemers:
Trudie
Colnago/G
Big Rosa
Dual
Rene
The Riddler
Tuurlijk...doen we dat samen! Ik vertrouw op jou ( en Dual) voor een leuke route in het Westland. We komen jullie vanaf Zoetermeer halen. Zo te zien wordt het een select groepje dat mee gaat. De deelnemers zijn zeker nog in een winterslaap
Heb je dat GVB nou nog niet????? Of heb je soms examenvrees?
Heb je dat GVB nou nog niet????? Of heb je soms examenvrees?
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 21 Februari 2007
Ik zoek nog steeds die ruitjes broek, maar waar?
Hier!! http://www.babyshoppie.nl/product_info. ... bf25d5f0da
kiekeboe