Forummers,
Momenteel rij ik zonder helm, waarom? Ik kan geen helm vinden die ik pas!
Ik heb een helm liggen maar deze is te klein heb er een paar keer mee gefiets maar het zit echt voor geen meter. Laatst heb ik gekart en daar paste ik niet de xxl helm en moest er een speciale helm aan te pas komen zodat ik toch kon racen, zeker met de gladheid van de laatste weken, nat bladeren etc. ben ik toch wel angstig om te vallen en rij daardoor erg voorzichtig in de bochten etc.
Nu is mijn vraag weet iemand waar ik grote (lees hele grote) helmen kan vinden?
Nils (No I'm not big headed my head is just big )
edit; spelcheck
Hele Hele grote maat Helm
Zal ik moeten meten maar heb nu een 63cm en die past dus niet (goed)
De helm staat echt op mijn hoofd ipv over mijn hoofd ... en de bandjes voor onder de kin langs zit veel te strak (ook na verstellen)
De helm staat echt op mijn hoofd ipv over mijn hoofd ... en de bandjes voor onder de kin langs zit veel te strak (ook na verstellen)
No I'm not big headed my head is just big
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 31 Januari 2007
Ik heb nog een Kliko bak in de aanbieding, deksel eraf en een sjorband eraan en zet op dat ding!! af en toe valt er nog een aardappel schil langs je oren maar dat mag de pret niet drukken.
Zo'n antwoord was te verwachten.....was wel een inkoppertje hoor
Ik heb nog een Kliko bak in de aanbieding, deksel eraf en een sjorband eraan en zet op dat ding!! af en toe valt er nog een aardappel schil langs je oren maar dat mag de pret niet drukken.
Zo'n antwoord was te verwachten.....was wel een inkoppertje hoor
- robbebopper
- Forum-lid HC
Vroeger, in de goeie ouwe tijd, werd je met die maat afgekeurd voor de militaire dienstplicht. In het leger hebben ze die maat namelijk ook niet.
Ikzelf bezit de gezegende hoofdmaat van 61,5 cm (heb ik een dikke schedel, of veel hersens?) Ook ik loop stad en land af om een helm te vinden die fatsoenlijk past. Mijn vorige helm deed mij volgens mijn fietsmaten lijken op een enorme paddestoel.
Ikzelf bezit de gezegende hoofdmaat van 61,5 cm (heb ik een dikke schedel, of veel hersens?) Ook ik loop stad en land af om een helm te vinden die fatsoenlijk past. Mijn vorige helm deed mij volgens mijn fietsmaten lijken op een enorme paddestoel.
dank voor de antwoorden ik ga zaterdag maar eens bij hoppie langs of bij louis van dijk in breda kijken of ze me kunnen helpen met mijn handicap
anders maar eens bellen naar de importeurs/fabrikanten ... kunnen ze een mal maken van mij harses voor een helm als ze hem omdraaien kunnen ze hem gebruiken als kinderbadje WHAWHA
anders maar eens bellen naar de importeurs/fabrikanten ... kunnen ze een mal maken van mij harses voor een helm als ze hem omdraaien kunnen ze hem gebruiken als kinderbadje WHAWHA
No I'm not big headed my head is just big