rugzak voor wielrennen
Ik gebruik al 8 jaar een camelbak rogue, met genoeg plaats voor je spullen en 2 liter energiedrank. Ik zou nooit meer terug naar een bidon willen. Ook voor lange en hete ritten heb ik voldoende spul bij me, zoals een klim naar de Mont Ventoux. Behalve de Roque zijn er nog modellen met meer bergruimte. bij meer dan 2,5kg op je rug ga je dat wel voelen, dus denk ook aan het gewicht van het volgeladen geheel!
Dat mensen dit niet associëren met een racefiets is maar aan een ding te wijten: puur conservatisme, of anders uitgedrukt: denken in vaste conventies en daar niet los van kunnen komen.
Dat mensen dit niet associëren met een racefiets is maar aan een ding te wijten: puur conservatisme, of anders uitgedrukt: denken in vaste conventies en daar niet los van kunnen komen.
klimmer schreef: Dat mensen dit niet associëren met een racefiets is maar aan een ding te wijten: puur conservatisme, of anders uitgedrukt: denken in vaste conventies en daar niet los van kunnen komen.
Maw: als je niet tot dezelfde conclusie komt dan mij dan.....
Toe nou.
On topic:
Ergon pretendeert rugzakken te hebben die heel geschikt zijn voor fietsers. Het concept ziet er goed uit. Kijk eens op http://www.rose.de, misschien vind je het wat.
Ik hou niet van zo'n ding op m'n rug als ik fiets.
http://www.futurumshop.nl/ice.cgi?a_ssr ... 89&theme=9
Hier heb je alle vaude's op een rij, ik fiets er zelf ook mee en heb er nooit last van, zit gewoon goed.
Hier heb je alle vaude's op een rij, ik fiets er zelf ook mee en heb er nooit last van, zit gewoon goed.
Ben je beginner?: Een goede FM maakt je wielerfan
-
- Forum-lid
Ik hab zelf een Deuter Race (gekregen toen ik lid werdt van het blad Fiets ideaal voor mij om mijn hardloopschoenen een een beetje gereedschap mee te nemen naar de koppeltraining (fietsen lopen), ik heb hiernaast een minimalistische Camelbak HydroBak 1.5 liter Rugzak voor het snelle werk en de binnenzak kun je gewoon uitwisselen onderling
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Camelbak Mule, heeft me al heel wat plezier gebracht op langere tochten in NL en op warme vakanties (Frankrijk, Italie, Curacao). Perfect voor water, voedsel, fototoestel en wat spulletjes, Meerdere vakken om alles op te bergen. Gebruik 'm ook als ik met de racefiets woon-werk doe, er past voldoende kleding in. En ik ervaar het niet als een last, zelf niet met volle waterzak. En ik stoor me niet aan evt. racefiets-rugzakpolitie
Canyon Ultimate CF SLX, Cannondale CAAD10, Niner RLT9, Cube Reaction.