welke dt swiss wielen ???
hallo,
Ik ben van plan om mij een paar nieuwe koerswielen aan te schaffen en voorlopig gaat bij mij de aandacht naar dt swiss wielen.Nu is mijn vraag welke jullie mij zouden aanraden: de RR1450 of de RR1850 en wat de verschillen tussen deze 2 zijn want kwestie prijs zijn ze ongeveer hetzelfde.
alvast bedankt, Seppe
Ik ben van plan om mij een paar nieuwe koerswielen aan te schaffen en voorlopig gaat bij mij de aandacht naar dt swiss wielen.Nu is mijn vraag welke jullie mij zouden aanraden: de RR1450 of de RR1850 en wat de verschillen tussen deze 2 zijn want kwestie prijs zijn ze ongeveer hetzelfde.
alvast bedankt, Seppe
het grootste verschil zit in de velg en spaken.. de 1450 is zoals de naam al vermoed 1450gram.. de 1850, 1850gram... welke de voorkeur geniet is oa. afhankelijk van je eisen, ze zegt er wedstrijden mee te willen gaan rijden, wat is je gewicht.. ik rijd nu al 1jaar op de 1450's en ze bevallen perfect.. echter ik ben dan ook maar 60-65kg.
lees ook eens dit topic. http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... age=Search
dt swiss 1850
http://www.dtswiss.com/index.asp?fuseac ... tail&id=10
dt swiss 1450
http://www.dtswiss.com/index.asp?fuseac ... etail&id=1
geef eens wat meer info over jezelf en je rij stijl dan kan er een 'beter' advies komen
succes
lees ook eens dit topic. http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... age=Search
dt swiss 1850
http://www.dtswiss.com/index.asp?fuseac ... tail&id=10
dt swiss 1450
http://www.dtswiss.com/index.asp?fuseac ... etail&id=1
geef eens wat meer info over jezelf en je rij stijl dan kan er een 'beter' advies komen
succes
bedankt voor de reactie,
de bedoeling is dus wel degelijk om wedstrijden te rijden met deze wielen
weeg zelf 60-63 kg
er is mij een keer gezegt dat de dt swiss RR1450 echte klimwielen zijn en dat je om in vlaanderen te rijden beter bent met de RR1850
wat denk jij hiervan ???
de bedoeling is dus wel degelijk om wedstrijden te rijden met deze wielen
weeg zelf 60-63 kg