Frame en Campa groep
Hoi allemaal,
Ik ben bezig met het bij elkaar 'schrapen' van een nieuwe fiets. Nog gezocht: groep en frame.
* Frame: zgan of nieuw maat 54 (bovenbuislengte horizontaal: 53,5-54,5). Alu of Scandium frame (max 1500g)
* groep: campa chorus/record (evt cranklengte 170-172,5mm). Groep max 1 jaar gebruikt.
Als je nog wat weet, dan hou ik me aanbevolen.
Groeten
Ik ben bezig met het bij elkaar 'schrapen' van een nieuwe fiets. Nog gezocht: groep en frame.
* Frame: zgan of nieuw maat 54 (bovenbuislengte horizontaal: 53,5-54,5). Alu of Scandium frame (max 1500g)
* groep: campa chorus/record (evt cranklengte 170-172,5mm). Groep max 1 jaar gebruikt.
Als je nog wat weet, dan hou ik me aanbevolen.
Groeten
~live fast, die young ~
Quote: Origineel geplaatst door Sharkman op 25 Januari 2007
Ik weet nog wel een Scott AFD pro/team frame (S=530 mm bovenbuis, M= 54.5). Overigens is 1500 gram voor een frame met vork een knappe prestatie en zonder gewoon behoorlijk zwaar.
erg mooi frame
Ik weet nog wel een Scott AFD pro/team frame (S=530 mm bovenbuis, M= 54.5). Overigens is 1500 gram voor een frame met vork een knappe prestatie en zonder gewoon behoorlijk zwaar.
erg mooi frame
Haha, zal ik doen. Maar moet eerst nog een stuur(pen) en zadelpen fizen. Dan kan de rest van mijn oude fiets over en dan moet het volstaan en moet alleen de oude nog verkocht worden. Als dat nu net zo snel zou gaan als een nieuwe kopen....
~live fast, die young ~
Voor een Ritchey WCS setje (stuur, stuurpen, zadelpen) ben je bij www.zweirad-stadler.de 111 euro kwijt (excl verzendkosten). Een redelijk licht en stijf setje voor niet te veel geld.
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...
Quoten: Origineel geplaatst door j o r r i t op 25 Januari 2007
Voor een Ritchey WCS setje (stuur, stuurpen, zadelpen) ben je bij www.zweirad-stadler.de 111 euro kwijt (excl verzendkosten). Een redelijk licht en stijf setje voor niet te veel geld.
Jongens jullie zijn geweldig (zonder te slijmen).
Ik ga eens een kijkje nemen...Maar als het goed is gaat er vandaag nog een tripje naar Rose, dus wie weet heb ik daar geluk
Jongens jullie zijn geweldig (zonder te slijmen).
Ik ga eens een kijkje nemen...Maar als het goed is gaat er vandaag nog een tripje naar Rose, dus wie weet heb ik daar geluk
~live fast, die young ~
Bedenk wel wat voor stuur je zoekt, Ritchey is zeker niet ieders smaak en het stuur heeft maar één sleuf dus niet optimaal geschikt voor Campa.
Vindt persoonlijk dat Ritchey er sinds de gedrukte labels (slijten er in no time af) zeker niet op vooruit is gegaan.
Vindt persoonlijk dat Ritchey er sinds de gedrukte labels (slijten er in no time af) zeker niet op vooruit is gegaan.