Gezocht handleiding Garmin edge 305
-
- Forum-lid
schijnt dat je deze gratis kunt aanvragen. Op http://www.garmin.nl/?id=363&cc=2646 staat een link.
Mijn fiets is bezeten!
-
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door like2Bike op 24 Januari 2007
Dank je Eddie,
Maar omdat ik mijn Garmin via Ebay heb gekocht wil sailtron mij dus geen handeleiding sturen. Als iemand er een heeft ontvang ik deze graag, uiteraard vergoed ik de kosten.
Sportieve groet!
Pepijn
Wat kleinzielig zeg van de leverancier. Geen goede reclame.
Dank je Eddie,
Maar omdat ik mijn Garmin via Ebay heb gekocht wil sailtron mij dus geen handeleiding sturen. Als iemand er een heeft ontvang ik deze graag, uiteraard vergoed ik de kosten.
Sportieve groet!
Pepijn
Wat kleinzielig zeg van de leverancier. Geen goede reclame.
What makes the boat go faster?
Zie bij het bestelformulier dat je ook het serienummer moet invullen van je Garmin , en kunnen hun dan herleiden dat je hem via eBay hebt gekocht .vind het geen reclame voor ze als ze geen handleiding geven.
Wil er anders ook eentje voor je bestellen , met jou serienummer.
en dan mail ik hem wel naar je toe hoor
weet niet wat voor vragen ze allemaal gaan stellen , maar dan gewoon niet vertellen dat ie op ebay is gekocht
Of je zoekt een dealer , en vraag gewoon of hun wat voor je kunnen regelen
Heb inmiddels voor je gemaild naar een dealer, en mischien dat het lukt ???
Hoi , heb gister even een mailtje verzonden en het volgende bericht kreeg ik zojuist terug.
Op de vraag of zij mij konden helpen aan een Handleiding, het verschijnsel wat niet weet wat niet deerd gaat kennelijk niet op bij hun.
Goedendag, Als officiele NL Garmin dealer kunnen wij niet aan die vraag beantwoorden. Wij stellen ook geen handleiding beschikbaar, vanwege ons beleid naar de importeur toe. Sportieve groeten sportXL
Quoten: Origineel geplaatst door like2Bike op 25 Januari 2007
Hi Soloist,
Als je dat wilt doen heel graag, als vast veel dank.
Geef even je mail adres dan mail ik je even mijn adres gegevens.
Thanks!
Pepijn
Kijk aan komt het toch nog goed
Hi Soloist,
Als je dat wilt doen heel graag, als vast veel dank.
Geef even je mail adres dan mail ik je even mijn adres gegevens.
Thanks!
Pepijn
Kijk aan komt het toch nog goed