Time pedalen
M'n time pedalen zijn nu al 2maand weg wegens een productiefout. Die lompaards van time vergeten telkens ze mee te sturen naar m'n fm. Momenteel fiets ik toch niet omdat ik exames heb dus zaag ik ook niet te hard bij mijn fm. Volgende week ga ik voor de 10x ofzo naar mijn fm om mijn time pedalen. Maar als ze dan niet binnen zijn heb ik een probleem, m'n exames zijn dan gedaan en dan moet er natuurlijk getraind worden... Kan ik een andere set eisen bij mijn of fm of bij time. Desnoods met een boos telefoontje naar time
je kan beginnen met eerst nog wat te zagen bij je FM
dan overschakelen naar aangetekende zending
daarna moet je het grote geschut inhuren Michiel17( alias michiel bekker)
=> die jongen moet echt incasso bureau openen; ik moest hem geld opsturen, en dat duurde wat langer dan voorzien. Elke dag bang mn auto gestart, grote kleerkasten kwamen me vragen hoe het zat met dat geld, enz...
dan overschakelen naar aangetekende zending
daarna moet je het grote geschut inhuren Michiel17( alias michiel bekker)
=> die jongen moet echt incasso bureau openen; ik moest hem geld opsturen, en dat duurde wat langer dan voorzien. Elke dag bang mn auto gestart, grote kleerkasten kwamen me vragen hoe het zat met dat geld, enz...
60% of the time, it works ALL the time !
-
- Forum-lid HC
Ik zou voor de zoveelste keer maar weer eens naar je fm gaan. Dat is de enigste die druk kan uitoefenen op Codagex, en meer nog op de vertegenwoordiger daarvan. Bovendien heeft het bij mij ook iets van 2 maanden geduurd, doch dat lag voor een deel aan mijn fm welke een communicatie fout had met zijn medewerker over het opsturen van mijn pedalen. Wat dus resulteerde in het feit dat die pedalen 3 weken lagen te wachten voor ze met de vertegenwoordiger mee konden.
Quote: Origineel geplaatst door scottwilko op 23 Januari 2007
Ik zou voor de zoveelste keer maar weer eens naar je fm gaan. Dat is de enigste die druk kan uitoefenen op Codagex, en meer nog op de vertegenwoordiger daarvan. Bovendien heeft het bij mij ook iets van 2 maanden geduurd, doch dat lag voor een deel aan mijn fm welke een communicatie fout had met zijn medewerker over het opsturen van mijn pedalen. Wat dus resulteerde in het feit dat die pedalen 3 weken lagen te wachten voor ze met de vertegenwoordiger mee konden.
ik denk dat het idd meer aan de FM ligt !!!
Ik heb een resem pedalen opgestuurd ter controle en een week later netjes gecontroleerd teruggekregen.
ik denk dat het idd meer aan de FM ligt !!!
Ik heb een resem pedalen opgestuurd ter controle en een week later netjes gecontroleerd teruggekregen.
Eénmaal lag het ook daadwerkelijk aan hem, ze kwamen leveren maar op dat moment had hij geen winkel. Lees, hij was aan het verbouwen. Daar kan ik wel begrip voor op brengen. Maar de andere keren leverde time ze gewoon nie mee. M'n fm had er wel uitdrukkeling naar gevraagd, zei hij me... Persoonlijk twijfel ik er ook niet aan want m'n fm heeft DE beste service.
Quote: Origineel geplaatst door meeuh op 24 Januari 2007
Eénmaal lag het ook daadwerkelijk aan hem, ze kwamen leveren maar op dat moment had hij geen winkel. Lees, hij was aan het verbouwen. Daar kan ik wel begrip voor op brengen. Maar de andere keren leverde time ze gewoon nie mee. M'n fm had er wel uitdrukkeling naar gevraagd, zei hij me... Persoonlijk twijfel ik er ook niet aan want m'n fm heeft DE beste service.
dan heeft hij waarschijnlijk nog niet van verzenden gehoord, ik heb het pakketje immers verzonden naar Codagex en niet gewacht tot de vertegenwoordiger langskomt (meestal zo rond de 3 à 4 weken).
Indien je het dan vergeet mee te geven, tja dan kan het wel heeeeeeeeeel lang gaan duren.
dan heeft hij waarschijnlijk nog niet van verzenden gehoord, ik heb het pakketje immers verzonden naar Codagex en niet gewacht tot de vertegenwoordiger langskomt (meestal zo rond de 3 à 4 weken).
Indien je het dan vergeet mee te geven, tja dan kan het wel heeeeeeeeeel lang gaan duren.
Weer en week verder, exames gedaan, trainen aan vollente alleen zonder time pedalen Mijn fm heeft meerdere klanten waarvan de time pedalen al geruime tijd weg zijn. Hij mailt naar time en ze laten zelfs niets van zich horen...Ik ben dus verplicht overgestapt naar spd pedalen die ik nog liggen had. Alleen moet ik nu ook nog met andere schoenen rijden
Pfff, blij dat ik nog net de laatste Time Impact Magnesium op de kop heb kunnen tikken. Misschien een paar gram meer gewicht, maar ik vertrouw dat plastic niet bij zo'n plek als bij een pedaalaslagering. (Bij diverse Look pedalen trouwens al diverse malen gezien dat de plastic bus uit het aluminium huis kwam zetten, Time is dus niet de enige die de mist in gaat.)
Nu nog eens attente FM's en importeurs zodat de boel snel hersteld/vervangen wordt...
Nu nog eens attente FM's en importeurs zodat de boel snel hersteld/vervangen wordt...
Speed is an absolute. And Kestrel is the absolute authority | Now replaced by Adrenalina Italiano: Pinarello F4:13
Ik had vorige week zaterdag mijn time rxs pedalen naar de importeur Codagex opgestuurd (op eigen kosten: 2,40 euro). Gisteren (dus na 1 week) ontving ik de pedalen al weer terug. Het kan dus wel snel....
Ambitie: veel
Tijd: te weinig
Tijd: te weinig
Ik heb hier al een tijdje m'n Time pedaaltjes liggen; ik moet van mijn ploeg overschakelen op Time... dringend tijd dus om dat te beginnen monteren.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -