gezocht goede foto Alpe dHuez
Hoi,
Ik ben op zoek naar een goede ( veel MB) foto van de alpe. Eigenlijk 2 !
-1 van de finish evt met mensen erop ( worden weg gesjopt)
-1 een overzichts foto waarop alle bochten te zien zijn.
Wie kan mij helpen ? adres staat in profiel voor vragen, of om de foto te sturen.
dank u allen
Ik ben op zoek naar een goede ( veel MB) foto van de alpe. Eigenlijk 2 !
-1 van de finish evt met mensen erop ( worden weg gesjopt)
-1 een overzichts foto waarop alle bochten te zien zijn.
Wie kan mij helpen ? adres staat in profiel voor vragen, of om de foto te sturen.
dank u allen
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 16 Januari 2007
Quoten: Origineel geplaatst door lancev7 op 16 Januari 2007
@off topic, zijn er al ontwikkelingen wat betreft deelname?
Nog geen opzeggingen, als je dat bedoelt... indien wel, ben jij de 1ste op de reservelijst..
dat bedoelde ik, ok bedankt, still hoping succes met de voorbereidingen
Quoten: Origineel geplaatst door lancev7 op 16 Januari 2007
@off topic, zijn er al ontwikkelingen wat betreft deelname?
Nog geen opzeggingen, als je dat bedoelt... indien wel, ben jij de 1ste op de reservelijst..
dat bedoelde ik, ok bedankt, still hoping succes met de voorbereidingen
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Ik heb wel zo'n mapje van photo Breton waarop de hele Alp staat met alle bochten, deze moet ik alleen wel scannen waardoor je niet echt mooie kwaliteit krijgt. Hoor wel of je interesse hebt
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
zoiets bedoelde ik ook, 't beging gewoon weer helemaal te kriebelen na het zien van die foto. 50 min, das de richttijd!
Quoten: Origineel geplaatst door Buzz op 16 Januari 2007
Is deze foto... groot en mooi genoeg? (Wel nog even op de foto zelf klikken voor de ware grootte.)
Precies deze foto, maar dan met vel meer pixeles.
Het is namelijk voor om een sponserbord te maken, van 1m bij 2 meter ongeveer... Vandaar dat ik echt een grote foto nodig heb.
Maar deze foto is wel het idee, alle bochten erop... Eens kijken of dat rooie racemonster van mij me snel boven brengt in juni...
Is deze foto... groot en mooi genoeg? (Wel nog even op de foto zelf klikken voor de ware grootte.)
Precies deze foto, maar dan met vel meer pixeles.
Het is namelijk voor om een sponserbord te maken, van 1m bij 2 meter ongeveer... Vandaar dat ik echt een grote foto nodig heb.
Maar deze foto is wel het idee, alle bochten erop... Eens kijken of dat rooie racemonster van mij me snel boven brengt in juni...