photoshop hulp nodig
ik heb mijn keuze gemaakt, het wordt de extreme-c in maat 48, nu echter 1 probleem ik wil heel graag deze kleurstelling: deze is echter de kleur van vorig jaar en niet leverbaar, de huidige kleur is (c50 afgebeeld): zou iemand voor mij het bovenstaande frameset in de onderstaande kleur kunnen photoshoppen? en weet iemand misschien hoeveel je bij moet betalen voor het laten spuiten in de bovenstaande kleur. alvast bedankt. groeten jip
Damn man, heb ik ook al eens geprobeerd. Lukt me niet. Geef je geen workshop? =)
Of maak eens een topic over photoshop.
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Quoten: Origineel geplaatst door Pietalala op 12 Januari 2007
Damn man, heb ik ook al eens geprobeerd. Lukt me niet. Geef je geen workshop? =)
Ik zal er in fietscafe is een topic over openen van de week, zal dan de belangrijkste dingetjes wel even uitleggen.
Ik zal er in fietscafe is een topic over openen van de week, zal dan de belangrijkste dingetjes wel even uitleggen.
Andromeda?
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door TiesT op 13 Januari 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Pietalala op 12 Januari 2007Damn man, heb ik ook al eens geprobeerd. Lukt me niet. Geef je geen workshop? =)Of maak eens een topic over photoshop.Ik zal er in fietscafe is een topic over openen van de week, zal dan de belangrijkste dingetjes wel even uitleggen.
op internet staan ook veel tutorials, maar je extra uitleg zal voor mij handig zijn
Quoten: Origineel geplaatst door Pietalala op 12 Januari 2007Damn man, heb ik ook al eens geprobeerd. Lukt me niet. Geef je geen workshop? =)Of maak eens een topic over photoshop.Ik zal er in fietscafe is een topic over openen van de week, zal dan de belangrijkste dingetjes wel even uitleggen.
op internet staan ook veel tutorials, maar je extra uitleg zal voor mij handig zijn