Net was ik even bij Dickhoff in Oosterwolde om achterwiel van m'n MTB op te halen en hij liet me wel een zeer bijzonder fietsje zien! De cannondale taurine team replica. Dickhoff was zo ongeveer de enige in NL die deze fiets in de winkel heeft staan (zijn dr dacht ik nog maar drie van in NL)
Toch wel één van de mooiste hardtails die ik ooit gezien heb! Afgemonteerd met ondermeer een lefty carbon, avid juici ulitmate en de nieuwe crossmax slr velgen. Dit alles woog slechts 9,0 kg!
Helaas had ik m'n camera niet bij me, anders had ik wel ff wat foto's genomen en gepost hier.
Nog een ding dat jammer is, de prijs: ergens tussen de 5000-6000 euro!
Cannondale Taurine carbon SI SL Team repl
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
-
- Forum-lid
Super fiets zelf heb ik er al op gereden bij een opendag van Cannondale in Oldenzaal.Diezelfde dag ook nog gereden op een rush carbon,
Het bijzondere is eens een Cannondale altijd een Cannondale niet alleen ivm de fiets maar zeker de service van dit super merk.Heb zelf 2 Cannondales en 1 Klein
Het bijzondere is eens een Cannondale altijd een Cannondale niet alleen ivm de fiets maar zeker de service van dit super merk.Heb zelf 2 Cannondales en 1 Klein