Welke wedstrijdband?
-
- Forum-lid
hey,
Ik ben op zoek naar een goede buitenband om wedstrijden mee te rijden.Ik zou ook graag banden willen met de zijkant in het beige en bovenaan zwart. De vittoria open corsa evo cx vond ik een optie maar ik weet niet of ze deze in de juiste kleur hebben. Ik zou ze combineren met latexbinnenbanden.Weten jullie misschien iets?
groetjes Roy
Ik ben op zoek naar een goede buitenband om wedstrijden mee te rijden.Ik zou ook graag banden willen met de zijkant in het beige en bovenaan zwart. De vittoria open corsa evo cx vond ik een optie maar ik weet niet of ze deze in de juiste kleur hebben. Ik zou ze combineren met latexbinnenbanden.Weten jullie misschien iets?
groetjes Roy
Quoten: Origineel geplaatst door coureurke01 op 05 Januari 2007
hey,
groetjes Roy
Hoi,
Veloflex en Continental hebben o.a. banden in de uitvoering die je zoekt. Vittoria zal wel echt geel zijn en niet natuurrubber kleur zoals jij zoekt.
Ciao,
hey,
groetjes Roy
Hoi,
Veloflex en Continental hebben o.a. banden in de uitvoering die je zoekt. Vittoria zal wel echt geel zijn en niet natuurrubber kleur zoals jij zoekt.
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...
Ook Dedatre heeft een band in die kleurstelling, dacht ik.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door Greg_v op 06 Januari 2007
latex binnenbanden gaan plat terwijl je ermee stilstaat hoor ik.
banden zijn volgens mij niet zo een beste keuze voor competitie. Ik zou voor tubes gaan, die lopen gewoon veel soepeler
Zo snel staan ze nu ook niet plat, maar je moet ze wel elke dag op
druk zetten. En in goede tube's zit er ook een latex bandje in
latex binnenbanden gaan plat terwijl je ermee stilstaat hoor ik.
banden zijn volgens mij niet zo een beste keuze voor competitie. Ik zou voor tubes gaan, die lopen gewoon veel soepeler
Zo snel staan ze nu ook niet plat, maar je moet ze wel elke dag op
druk zetten. En in goede tube's zit er ook een latex bandje in
-
- Forum-lid
bedankt voor de reacties. Ik wou eerst met tubes gaan rijden maar heb al m'n wielen terug (voor bandjes). Welke banden zijn kwalitatief dan het beste? Dedatre/ Continental/ Veloflex? En ik wou latex binnenbanden omdat ik had gehoord dat het véél beter zou bollen. Is er dan misschien een andere optie om het "bollen" te optimaliseren?Alvast bedankt.
PS: M'n wielset waarvoor de banden gaan dienen bestaat uit: Ambrosio FCS 28 velgen, zwarte sapim inox spaken, DT Swiss 240 naven en gewone ritchey snelspanners.
PS: M'n wielset waarvoor de banden gaan dienen bestaat uit: Ambrosio FCS 28 velgen, zwarte sapim inox spaken, DT Swiss 240 naven en gewone ritchey snelspanners.
-
- Forum-lid
Ik heb net gezien op de site van veloflex. Ik zie hier misschien wel degelijke banden? Ik weet namelijk niets over de kwaliteit ervan, misschien iemand hier? Bv; Veloflex Record; Veloflex Master of Veloflex Pave. Kan iemand me hierbij helpen? De prijzen die erbij staan vind ik vrij normaal indien dit goede banden zijn.
http://www.veloflextires.com/
http://www.veloflextires.com/
-
- Forum-lid
Ik denk dat ik voor de record ga... Klopt het dat de prijs ervan rond de 40 euro ligt? En is hij ook goed lekbestendig? En wat zou ik nu doen als binnenband? Een latex ?? of een gewone die minder snel lek gaat?alvast bedankt...
-
- Forum-lid
Wat is er mis met een Vredestein Fortezza of conti grand prix 3000/4000 ??
Ik rij wedstrijden met Fortezza en dat rijdt geweldig goed. Trainen doe ik op die conti's. En gewoon te koop in de winkel. Ieder zijn eigen ervaringen natuurlijk.
Ik rij wedstrijden met Fortezza en dat rijdt geweldig goed. Trainen doe ik op die conti's. En gewoon te koop in de winkel. Ieder zijn eigen ervaringen natuurlijk.
Het is zo fijn om met een Red Bull Carbon xtralight op weg te zijn
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik pak gewoon de ProRace2. Die rolt vrijwel even licht, is comfortabeler en lekbestendiger. Wat wil je nog meer....?
Less is bore
Quote: Origineel geplaatst door ArnoTreuren op 06 Januari 2007
Wat is er mis met een Vredestein Fortezza of conti grand prix 3000/4000 ??Ik rij wedstrijden met Fortezza en dat rijdt geweldig goed. Trainen doe ik op die conti's. En gewoon te koop in de winkel. Ieder zijn eigen ervaringen natuurlijk.
Deda Tre Giro d'Italia 26.4 Watt
Vittoria Open Corsa Evo CX 27.1 Watt
Michelin Pro2 Race 29.2 Watt
Vittoria Diamante Pro Rain 30.6 Watt
Michelin Megamium 2 32.7 Watt
Pariba Revolution 33.4 Watt
MichelinCarbon 34.7 Watt
Panaracer Stradius Pro 35.4 Watt
Schwalbe Stelvio Plus 36.1 Watt
Schwalbe Stelvio Ev. Front/Rear * 39.3 Watt *
Hutchinson Fusion 39.6 Watt
Continental Ultra Gator Skin 40.3 Watt
Ritchey WCS Race Slick 40.3 Watt
Schwalbe Stelvio 41.0 Watt
Specialized S-Works Mondo 42.4 Watt
Continental GP Attack/Force * 44.5 Watt *
Continental GP 3000 46.6 Watt
Hutchinson Top Speed 47.9 Watt
bron :http://www.rouesartisanales.com/article-1503651.html
Deda Milano-Sanremo 20,50
Tioga Proline 22,70
Ritchey race slick open 22,80
Michelin Pro 2 race 26,60
Schwalve Stevio light 26,90
Pariba Criterium 26,90
Michelin Pro 2 grip 27,80
Schwalve Stevio plus 29,10
Conti ultra sport 29,20
Veloflex pave 29,80
Bontrager race lite 32,40
Vredenstein Fortezza super lite 33,90
Vitoria revolution KXS dry en wet 34,30
Maxxis Horse Categorie 34,90
Panaracer stradius extreme 35,30
Hutchinson Top Speed 37,20
Specialized S-works Mondo 41,60
Bron : Fiets 03 2005
Wat is er mis met een Vredestein Fortezza of conti grand prix 3000/4000 ??Ik rij wedstrijden met Fortezza en dat rijdt geweldig goed. Trainen doe ik op die conti's. En gewoon te koop in de winkel. Ieder zijn eigen ervaringen natuurlijk.
Deda Tre Giro d'Italia 26.4 Watt
Vittoria Open Corsa Evo CX 27.1 Watt
Michelin Pro2 Race 29.2 Watt
Vittoria Diamante Pro Rain 30.6 Watt
Michelin Megamium 2 32.7 Watt
Pariba Revolution 33.4 Watt
MichelinCarbon 34.7 Watt
Panaracer Stradius Pro 35.4 Watt
Schwalbe Stelvio Plus 36.1 Watt
Schwalbe Stelvio Ev. Front/Rear * 39.3 Watt *
Hutchinson Fusion 39.6 Watt
Continental Ultra Gator Skin 40.3 Watt