Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Sq-Lab zadels?

bdrenth
Forum-lid

bdrenth 02 jan 2007 23:03

Ik ben benieuwd wat jullie vinden van Sq-lab. Hier kun je een zadel op maat laten maken.
Ik fiets ongeveer 6000-7000km en heb veel last en pijn in mijn zit vlak. Vaak doodgevoel in mijn kruis. Heb alles al geprobeerd, zadel lager, hoger, meer gekanteld maar niets helpt.
Ik heb mijn hoop gevestigd op deze fabriek?

bo11gevers
Forum-lid

bo11gevers 03 jan 2007 00:32

Hallo,
Ook ik had een grote hoop problemen met mijn zitvlak. Ik had dan ook onmiddelijk een zadel van SQ-Lab besteld nadat ik info had gekregen op de beurs en het is de beste zadel die ik ooit gehad heb! Verlost van al mijn problemen! Een heel jaar zonder problemen mee rondgereden. Moet wel zeggen dat ik nu ben overgeschakeld naar een harder zadel (Tune Speedneedle) die me nog beter bevalt maar bij SQ-Lab hebben ze zeker en vast hun huiswerk gedaan!

jackie
Forum-lid

jackie 11 jan 2007 10:22

Quoten: Origineel geplaatst door Bdrenth op 02 Januari 2007

Ik ben benieuwd wat jullie vinden van Sq-lab. Hier kun je een zadel op maat laten maken.
Ik fiets ongeveer 6000-7000km en heb veel last en pijn in mijn zit vlak. Vaak doodgevoel in mijn kruis. Heb alles al geprobeerd, zadel lager, hoger, meer gekanteld maar niets helpt.
Ik heb mijn hoop gevestigd op deze fabriek?

Ik heb december 2006 een sq lab aangeschaft maar dit is toch niet het juiste zadel voor mij. Heb nu een gelzadel.
Ik weet niet wat je zoekt, waarschijnlijk een racezadel. Die van mij is een hybridezadel, type 602. Op http://nl.sq-lab.com/ vind je meer gegevens. Mijn zadel heeft een iets andere uitvoering. Het zadel is niet zo lomp als hij op de foto lijkt.

Type 602

Als je interesse hebt kan je me mailen evers19 face=Arial @kpnplanet.nl
Ik kan je ook een foto mailen als je dat wilt.

rien
Forum-lid

rien 11 jan 2007 13:22

Met mijn fizik gel zadel had ik ook last van een doodsgevoel.
Ik heb nu een San Marco Rever. Dit zadel heeft geen gel, is vrij hard en breder dan mijn vorige zadel. Geen doodsgevoel meer. Zit nu met mijn botten op het zadel, bij mijn vorige zadel zaten mijn botten meer naast mijn zadel. Moet wel wennen aan de hardheid, maar kan nu tenminste 3 uur achterelkaar op mijn zadel zitten.
SQ-labs heeft ook verschillende breedtes. Als je niet kan passen zou ik de breedste nemen.

soloist
Forum-lid

Gebruikersavatar soloist 11 jan 2007 14:02

Quote: Origineel geplaatst door Rien op 11 Januari 2007
Met mijn fizik gel zadel had ik ook last van een doodsgevoel.Ik heb nu een San Marco Rever. Dit zadel heeft geen gel, is vrij hard en breder dan mijn vorige zadel. Geen doodsgevoel meer. Zit nu met mijn botten op het zadel, bij mijn vorige zadel zaten mijn botten meer naast mijn zadel. Moet wel wennen aan de hardheid, maar kan nu tenminste 3 uur achterelkaar op mijn zadel zitten.SQ-labs heeft ook verschillende breedtes. Als je niet kan passen zou ik de breedste nemen.

De San Marco Rever: het beste middel tegen depressies...
Afbeelding

Plaats reactie