hallo iedereen,
voor mijn opleiding Internationale Groothandel, moet ik rond de zomer ( een week voor de zomervakantie van Zuid-Nederland en 10 weken erna) stage lopen. Nu wil ik dat toch heel graag in de fietsenbranche. Genzien mijn woonplaats ( nabij Breda) is het toch lastig om als 16-jarige iedere keer naar bijvoorbeeld Nunspeed te reizen. ook gezien ik MBO doe en dus nog geen OV heb, word dat een redelijk dure onderneming volgens mij. Heeft, of kent er iemand voor mij een stageplek in de fietsenbrance ( met voorkeur aan racefietsen en accesoires) voor de fucties logistiek, inkoop, marketing, en beetje verkoop??? of kent er in iedergeval iemand rondom breda (wil maximaal toch een uur reizen met OV oid) of heeft er goede ervaringen mee? mag ook gezien de ligging van Breda en mijn opleiding in België zijn.
bij voorbaad dank,
stageplaats
Bel eens met Ad van Empel (Empella), valt binnen de door jou gestelde reistijd (Erp) en is zeker internationaal georienteerd.
0413 - 216111
0413 - 216111
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Empella had ik nog niet aan gedacht, dat is wel een goede!!! zal is eens eventjes bellen....
Louis van Dijk is een fietsenwinkel, en aangezien ik niet in een winkel mag lopen, of een bedrijf wat levert aan particulieren, is dat wel een probleem, anders had ik zo al een aantal plekken gehad...
Louis van Dijk is een fietsenwinkel, en aangezien ik niet in een winkel mag lopen, of een bedrijf wat levert aan particulieren, is dat wel een probleem, anders had ik zo al een aantal plekken gehad...
Quoten: Origineel geplaatst door maus_1990 op 03 Januari 2007
Empella had ik nog niet aan gedacht, dat is wel een goede!!! zal is eens eventjes bellen....
Laat maar horen of het wat wordt.
Laat maar horen of het wat wordt.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Wellicht Louis Verwimp in Valkenswaard? www.verwimp.nl Heeft meer als kinderfietsen, ook race en ATB. Verder geen id of ze een stagiar zoeken...