Campagnolo Khamsin
Iemand ervaring met deze wielset?
Ik zou ze willen aanschaffen voor vrijetijdsgebruik, maar ik vraag me af of deze wielen stevig zijn. ik zelf weeg 74kg maar op het achterwiel rust nog max 10kg bagage.
Ik zou eventueel ook willen weten of deze wielen dan nog enige schok kunnen verdragen of jullie vrezen dat de spaken zullen breken of de velg zal verbuigen...
tips welkom
thnx en een gelukkig nieuwjaar
Ik zou ze willen aanschaffen voor vrijetijdsgebruik, maar ik vraag me af of deze wielen stevig zijn. ik zelf weeg 74kg maar op het achterwiel rust nog max 10kg bagage.
Ik zou eventueel ook willen weten of deze wielen dan nog enige schok kunnen verdragen of jullie vrezen dat de spaken zullen breken of de velg zal verbuigen...
tips welkom
thnx en een gelukkig nieuwjaar
-
- Forum-lid HC
Eerst even een vraag, in wat voor soort fiets ben je van plan deze wielen te steken? Een racefiets?
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door davey op 01 Januari 2007
ik heb ze, alleen rijd ik er op moment niet mee, heb er 2maanden mee gereden ofzo, alleen als trainingswielen, en ze zijn ook niet echt zo licht.
ik heb ze ook als trainingswielen, niet van problemen mee! en wat wil je, wielen van 100 euro, echt licht zullen ze niet zijn he
ik heb ze, alleen rijd ik er op moment niet mee, heb er 2maanden mee gereden ofzo, alleen als trainingswielen, en ze zijn ook niet echt zo licht.
ik heb ze ook als trainingswielen, niet van problemen mee! en wat wil je, wielen van 100 euro, echt licht zullen ze niet zijn he
-
- Forum-lid
ik heb ze ook al trainingswielen en kan er niets slecht over vertellen, voor die prijs ga ik niet klagen over het gewicht
met de wielen kan je alles doen, ik steek ze ook in men cross-fiets en nog nooit een slagje meegemaakt en de wielen bollen prima
ik kan ze je alleen maar aanraden, echt kwaliteit voor die prijs
met de wielen kan je alles doen, ik steek ze ook in men cross-fiets en nog nooit een slagje meegemaakt en de wielen bollen prima
ik kan ze je alleen maar aanraden, echt kwaliteit voor die prijs
Ik plan een flanders SR1 te kopen (aluminium, ook de voorvork)
Ze bieden bij deze fiets de khamsins aan voor een kleine opleg...tegenover een 36 spaaks ogen ze veel mooier, maar aangezien ik met deze fiets ga trekken naar zweden wil ik zeker zijn van eenverstandige keuze.
op deze foto wel afgebeeld met ventos...
Zijn de ventos een betere keuze? of die 100 euro meer niet waard tov de khamsins...ik heb niet de bedoeling om er enige race ofzo mee te gaan rijden voor de rest, dus gewicht maakt ook niet uit
Alvast bedankt
grtz
Ze bieden bij deze fiets de khamsins aan voor een kleine opleg...tegenover een 36 spaaks ogen ze veel mooier, maar aangezien ik met deze fiets ga trekken naar zweden wil ik zeker zijn van eenverstandige keuze.
op deze foto wel afgebeeld met ventos...
Zijn de ventos een betere keuze? of die 100 euro meer niet waard tov de khamsins...ik heb niet de bedoeling om er enige race ofzo mee te gaan rijden voor de rest, dus gewicht maakt ook niet uit
Alvast bedankt
grtz
Op futurumshop zijn de campagnolo ventos te koop voor 159 euro.....
-
- Forum-lid
mss eens kijken voor scirrocco's of zonda's van 2005!
mijn fietsenmaker heeft nog een paar zo een setjes liggen je kan eurusen kopen voor 250euro van het jaar 2005,
wrm niet?
mijn fietsenmaker heeft nog een paar zo een setjes liggen je kan eurusen kopen voor 250euro van het jaar 2005,
wrm niet?
Quoten: Origineel geplaatst door mathias .v. op 02 Januari 2007
mss eens kijken voor scirrocco's of zonda's van 2005!mijn fietsenmaker heeft nog een paar zo een setjes liggen je kan eurusen kopen voor 250euro van het jaar 2005,wrm niet?
Wlke winkel is dat als ik vragen mag.
Greetz Rene
mss eens kijken voor scirrocco's of zonda's van 2005!mijn fietsenmaker heeft nog een paar zo een setjes liggen je kan eurusen kopen voor 250euro van het jaar 2005,wrm niet?
Wlke winkel is dat als ik vragen mag.
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
hmmmm, 250 euro is wel al redelijk veel geld.
ik beschik niet over een zodanig groot bedrag. mijn fiets zou 600-650 euro kosten, zoveel ga ik er niet mee rijden buiten mijn reis. wat voornamelijk telt is dat de wielen stevig zijn, meer geld opleggen voor gewicht is bij mij niet aan de orde.
de opleg voor de khamsins is slechts 50 euro...daarvoor doe ik het wel
toch bedankt voor de tip
ik beschik niet over een zodanig groot bedrag. mijn fiets zou 600-650 euro kosten, zoveel ga ik er niet mee rijden buiten mijn reis. wat voornamelijk telt is dat de wielen stevig zijn, meer geld opleggen voor gewicht is bij mij niet aan de orde.
de opleg voor de khamsins is slechts 50 euro...daarvoor doe ik het wel
toch bedankt voor de tip
Die khamsin zijn prijs vergeleken met de kwaliteit zeer goede wielen. Ga maar eens trainen tot dat deze versleten hebt. Trouwens als je dan een ander setje steekt voor miss wedstrijden te rijden dan ervaar je je wedstrijdwielen nog meet als beter. Goed voor het kopje .
Je bent nooit gekl..t met deze wielen.
Je bent nooit gekl..t met deze wielen.
titanium!!