Het zonnetje scheen lekker vanmiddag en dacht nou laten we lekker de fiets pakken. Effe de feestdagen eruit fietsen.
Na 6 km begon de pret. Lekke band! Lekker goed begin voor een nieuw fietsjaar.
Naar een bankje toe gelopen en de hup wiel eraf, binnenband eraf. Nieuwe binnenband erin en pompen maar. Shit! Is dat ventiel te kort. Steekt een centimeter boven me wiel uit. Nou toch maar proberen. Nou vergeet het maar! Lekke band dan maar plakken. Gaatje echt niet te vinden. Dan maar zo hard mogelijk oppompen en naar huis rijden dan maar. Gingen we weer, band eraf, binnenband eruit. Lekke band erin. Band er weer om(zucht).
Gelukkig maar 2 keer hoeven pompen onderweg.
De fout met dat ventiel maak ik niet meer, vraag me ook niet hoe dat komt, echt geen idee. Foutje bedankt!
Dus van de week maar een nieuwe band halen en kijken naar een nieuwe pomp. Pomp me het lazerus met dat ding. Dus als iemand nog een tip heeft voor een goede pomp, ik hoor het wel.
Goed fietsjaar gewenst,
Greetz Remon@
Goed begin...........
nog nooit lek gereden met de racer ... wel met de MTB in een afdaling in het bos bij valkenburg ... en ... band thuis laten liggen GVD ... lopen naar de fietsenmaker ... MOTTO eerst denken dan doen
No I'm not big headed my head is just big
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 01 Januari 2007
Tuurlijk Remon , SKS pompje met co2 16 grams patroon nemen, ff op het ventiel plaatsen en hup binnen 2 sec een volle band. Met de hand pompen doe ik onderweg echt niet meer, veels te veel werk en je krijgt er een paar lamme klauwen van. Zo'n pompje kost 12.5 euro en die patronen 1.50 a 2.00 euro per stuk en je neemt het makkelijk mee in je zadel tasje , ik heb meestal 3 of 4 patronen bij me en een reserve binnenband, kan me weinig gebeuren dan. En als ik 2 tot 3 keer per jaar lek rij is het veel tegenwoordig. En om elke keer die "joekel"van een pomp mee te sjouwen nee laat maar zo'n pompje is uiterst handig en het zal je de kop niet kosten.
Ik heb hetzelfde pompje. Prima ding!
Tuurlijk Remon , SKS pompje met co2 16 grams patroon nemen, ff op het ventiel plaatsen en hup binnen 2 sec een volle band. Met de hand pompen doe ik onderweg echt niet meer, veels te veel werk en je krijgt er een paar lamme klauwen van. Zo'n pompje kost 12.5 euro en die patronen 1.50 a 2.00 euro per stuk en je neemt het makkelijk mee in je zadel tasje , ik heb meestal 3 of 4 patronen bij me en een reserve binnenband, kan me weinig gebeuren dan. En als ik 2 tot 3 keer per jaar lek rij is het veel tegenwoordig. En om elke keer die "joekel"van een pomp mee te sjouwen nee laat maar zo'n pompje is uiterst handig en het zal je de kop niet kosten.
Ik heb hetzelfde pompje. Prima ding!
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
vandaag een co2 pompje gekocht van SKS op jullie aanraden. Gekocht bij Bike 2 build. En 2 binnenbanden van Continental gekocht.
Morgen er ff opzetten en de pomp meteen uittesten.
Greetz en bedankt voor het advies nog
Remon
Morgen er ff opzetten en de pomp meteen uittesten.
Greetz en bedankt voor het advies nog
Remon