Ax-Lightness
met googelen heb je in Duitsland zo enkele zaken te pakken. Kijk maar eens bij ingenieur Tec... Fantastische site/ winkel. Zo ook XX-light-bikes.de. Echt kwijlen. De 1e winkel belooft al een racefiets van 4,5 kg te kunnen bouwen. MOOI MAN!! tenminste als geld geen probleem is en jezelf minder dan 70 kg weegt...
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 31 December 2006
Mocht je er met zero en/of Ax niet uitkomen dan kun je altijd mailen. Thm is wat lastiger maar ik meen dat een van onze andere forumleden je daar wel mee kan helpen (gewoon even zoeken gebruiken).
idd
Mocht je er met zero en/of Ax niet uitkomen dan kun je altijd mailen. Thm is wat lastiger maar ik meen dat een van onze andere forumleden je daar wel mee kan helpen (gewoon even zoeken gebruiken).
idd
Die Thm gaan een vraagteken worden, is een beetje en risico i.c.m. pinarello. Je kunt natuurlijk ook even wachten op het nieuwe 0gravity crankstel.
Overigens zou ik voor de Ti versie gaan (ben niet zo'n fan van zilver). Zuiver technisch gezien is de SS versie stijver.
Overigens zou ik voor de Ti versie gaan (ben niet zo'n fan van zilver). Zuiver technisch gezien is de SS versie stijver.