Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Campa zonda wielen
ik heb een paar campa zonda wielen om te verkopen. ze zijn aangekocht op 23/06/2006. ze waren voor in mijn nieuwe fiets hier ergens te bespeuren bij topic over specialized. de wielen hebben 120 km gebold (dit is geen typfout). ik verkoop de wielen omdat ik mij graag neutron wielen wil kopen. ik vind de wielen eigenlijk niet zo mooi passen bij mijn fiets (omwille van het speciaal spaakpatroon) dit doet echter niets af van de kwaliteit van de wielen (er is hier genoeg over gepraat op dit forum). ik zou dus liever weer "gewone" wielen aanschaffen (neutron). mijn vraagprijs is 270 euro. Wanneer het gewenst is, kan ik het kasticket tonen als bewijs van aankoopdatum en nieuwprijs. Als iemand foto's wil, stuur ik die wel door. enkel voor serieuze kopers aub.
flipken
Welk body? want ik heb wel intresse
hier nog wat foto's van de bewuste wielen!
Deze wielen heb ik aangekocht op 23/6/2006. maar ze zitten maar in mijn fiets van 8/11/2006 (dan was hij volledig gemonteerd). deze wielen hebben echt maar 120 km gereden. wegens het te slechte weer heb ik nog maar 2 ritjes gemaakt met mijn nieuwe fiets, dus ook met deze wielen. ik gebruik bij slecht weer nog mijn oude principia met mavic wielen.
Deze wielen heb ik aangekocht op 23/6/2006. maar ze zitten maar in mijn fiets van 8/11/2006 (dan was hij volledig gemonteerd). deze wielen hebben echt maar 120 km gereden. wegens het te slechte weer heb ik nog maar 2 ritjes gemaakt met mijn nieuwe fiets, dus ook met deze wielen. ik gebruik bij slecht weer nog mijn oude principia met mavic wielen.
flipken