Drop/Reach??
Kan iemand mij dit aan de hand van een foto dit weergeven.Hoeveel moet ik ongeveer nemen als ik niet graag diep en lang zit.
hier een plaatje van de Syntace Racelite 7075:
* drop = drop
* reach = Vorbiegung
een drop van 136 mm komt overeen met de drop van een klassieke italiaanse bocht en is vrij ondiep, de meeste "ergo" sturen hebben een drop van 145 mm.
* drop = drop
* reach = Vorbiegung
een drop van 136 mm komt overeen met de drop van een klassieke italiaanse bocht en is vrij ondiep, de meeste "ergo" sturen hebben een drop van 145 mm.
Motta
-
- Forum-lid
Hangt natuurlijk ook af van de verdere afstelling van je fiets; Hoogte zadel, hoogte stuurpen, lengte stuurpen, hoever je zadel naar achteren zit enz....Lengte armen, lengte bovenlichaam.
Wil je een perfecte uitgemeten houding op je fiets dan zal je dat op moeten laten meten. Krijg je meteen alle benodigde maten qua onderdelen op papier mee.
Wil je een perfecte uitgemeten houding op je fiets dan zal je dat op moeten laten meten. Krijg je meteen alle benodigde maten qua onderdelen op papier mee.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Toerfietsers kunnen de drop net zo goed weer meteen vergeten, want die rijden toch maar weinig in de beugel. De reach is wel iets om een beetje rekening mee te houden, als je al vind dat je erg diep zit en je gaat een nieuw stuur kopen met een langere reach dan zou het wel eens echt te veel kunnen worden.
Kent iemand de reach drop van een deda nera stuur?Kan dit niet terug vinden