de steek van het nieuwe xtr crankstel is 104/64, zijn de ta bladen met een steek van`104 hier dan ook compatible op. of is dit weer eens niet het geval met xtr.
ik zou graag op een xtr krank een 42 buitenblad en 34 binnenblad willen monteren. voor de oude xtr is dit niet mogelijk, mijn vraag was of dit voor de nieuwe wel het geval was.
alvast bedankt
xtr 07 en ta
Quoten: Origineel geplaatst door lancev7 op 22 December 2006
de steek van het nieuwe xtr crankstel is 104/64, zijn de ta bladen met een steek van`104 hier dan ook compatible op. of is dit weer eens niet het geval met xtr.
ik zou graag op een xtr krank een 42 buitenblad en 34 binnenblad willen monteren. voor de oude xtr is dit niet mogelijk, mijn vraag was of dit voor de nieuwe wel het geval was.
alvast bedankt
Volgens mij zijn er 2 merken die bladen leveren voor XTR crankstellen met deze steek. Naast TA nog een merk, volgens mij Middle....
Heb sinds vorige week bladen van TA erop geligd ivm chainsuck. Voor 86 euro niet veel geld gezien de prijzen van orginele XTR bladen. Dit type heet C116. Ze zijn 20 gram (totale set) lichter dan de (gebruikte) XTR bladen.
Afgelopen zondag 1 keer mee gefietst (voornamelijk asfalt dit keer) en kan er dus weinig zeggen of ze chainsuck verhelpen. Ze rijden verder prima. Morgen waarschijnlijk het bos ermee in.
Zal binnenkort wel een foto maken. Ik heb trouwens wel de 'oude' XTR uitvoering: type 960.
de steek van het nieuwe xtr crankstel is 104/64, zijn de ta bladen met een steek van`104 hier dan ook compatible op. of is dit weer eens niet het geval met xtr.
ik zou graag op een xtr krank een 42 buitenblad en 34 binnenblad willen monteren. voor de oude xtr is dit niet mogelijk, mijn vraag was of dit voor de nieuwe wel het geval was.
alvast bedankt
Volgens mij zijn er 2 merken die bladen leveren voor XTR crankstellen met deze steek. Naast TA nog een merk, volgens mij Middle....
Heb sinds vorige week bladen van TA erop geligd ivm chainsuck. Voor 86 euro niet veel geld gezien de prijzen van orginele XTR bladen. Dit type heet C116. Ze zijn 20 gram (totale set) lichter dan de (gebruikte) XTR bladen.
Afgelopen zondag 1 keer mee gefietst (voornamelijk asfalt dit keer) en kan er dus weinig zeggen of ze chainsuck verhelpen. Ze rijden verder prima. Morgen waarschijnlijk het bos ermee in.
Zal binnenkort wel een foto maken. Ik heb trouwens wel de 'oude' XTR uitvoering: type 960.
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Quoten: Origineel geplaatst door wezep op 22 December 2006
Quoten: Origineel geplaatst door lancev7 op 22 December 2006
de steek van het nieuwe xtr crankstel is 104/64, zijn de ta bladen met een steek van`104 hier dan ook compatible op. of is dit weer eens niet het geval met xtr.
ik zou graag op een xtr krank een 42 buitenblad en 34 binnenblad willen monteren. voor de oude xtr is dit niet mogelijk, mijn vraag was of dit voor de nieuwe wel het geval was.
alvast bedankt
Volgens mij zijn er 2 merken die bladen leveren voor XTR crankstellen met deze steek. Naast TA nog een merk, volgens mij Middle....
Heb sinds vorige week bladen van TA erop geligd ivm chainsuck. Voor 86 euro niet veel geld gezien de prijzen van orginele XTR bladen. Dit type heet C116. Ze zijn 20 gram (totale set) lichter dan de (gebruikte) XTR bladen.
Afgelopen zondag 1 keer mee gefietst (voornamelijk asfalt dit keer) en kan er dus weinig zeggen of ze chainsuck verhelpen. Ze rijden verder prima. Morgen waarschijnlijk het bos ermee in.
Zal binnenkort wel een foto maken. Ik heb trouwens wel de 'oude' XTR uitvoering: type 960.
Blackspire dacht ik.
Quoten: Origineel geplaatst door lancev7 op 22 December 2006
de steek van het nieuwe xtr crankstel is 104/64, zijn de ta bladen met een steek van`104 hier dan ook compatible op. of is dit weer eens niet het geval met xtr.
ik zou graag op een xtr krank een 42 buitenblad en 34 binnenblad willen monteren. voor de oude xtr is dit niet mogelijk, mijn vraag was of dit voor de nieuwe wel het geval was.
alvast bedankt
Volgens mij zijn er 2 merken die bladen leveren voor XTR crankstellen met deze steek. Naast TA nog een merk, volgens mij Middle....
Heb sinds vorige week bladen van TA erop geligd ivm chainsuck. Voor 86 euro niet veel geld gezien de prijzen van orginele XTR bladen. Dit type heet C116. Ze zijn 20 gram (totale set) lichter dan de (gebruikte) XTR bladen.
Afgelopen zondag 1 keer mee gefietst (voornamelijk asfalt dit keer) en kan er dus weinig zeggen of ze chainsuck verhelpen. Ze rijden verder prima. Morgen waarschijnlijk het bos ermee in.
Zal binnenkort wel een foto maken. Ik heb trouwens wel de 'oude' XTR uitvoering: type 960.
Blackspire dacht ik.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Boone maakt voor de 104 mm wel een 34 binnenblad en een 42 buitenblad. (sehr teuer, ga maar uit van 130 voor 2 bladen)
http://www.boonerings.com/cr/orderformchainring.html
Middleburn ook:
http://www.middleburn.net/chainrings_mtb.php
Maar waarom niet gewoon een 44 ipv die 42? Het verschil merk je echt nauwlijks.
http://www.boonerings.com/cr/orderformchainring.html
Middleburn ook:
http://www.middleburn.net/chainrings_mtb.php
Maar waarom niet gewoon een 44 ipv die 42? Het verschil merk je echt nauwlijks.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 4764
- Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44
Zover ik weet is de steek van de nieuwe 2007 xtr hetzelfde als van de xt. dus je zou gewoon kunnen kijken wat daar voor verkrijgbaar is.