ketting
yep hier heb ik weer een probleempje
toe ik deze middag ging gaan crossen brak mijn ketting net als sven nijs in 2
(toen ik nog op weg was naar crossparcour)
ik zette aan en hij kraakte in 2
ik denk dat het op het punt van de verbinding is met dat lidje
dat stuk is er vooledig uit en dat andere is half gebroken
nu was mijn voorderailleur ook kapot maar die zal mijn fm gratis vervangen , maar de
ketting zal hij gewoon een stukje tussen steken
het gaat om een ultegra ketting
nu vraag ik mij af of dat dan wel even sterk is en goed is
graag jullie reacties
gzrt
toe ik deze middag ging gaan crossen brak mijn ketting net als sven nijs in 2
(toen ik nog op weg was naar crossparcour)
ik zette aan en hij kraakte in 2
ik denk dat het op het punt van de verbinding is met dat lidje
dat stuk is er vooledig uit en dat andere is half gebroken
nu was mijn voorderailleur ook kapot maar die zal mijn fm gratis vervangen , maar de
ketting zal hij gewoon een stukje tussen steken
het gaat om een ultegra ketting
nu vraag ik mij af of dat dan wel even sterk is en goed is
graag jullie reacties
gzrt
flanders, campa the best !!!!!!!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Geen probleem, rij in vrijwel alle types ketting wel met sluitingen van KMC of Connex.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Als je tijfelt koop een nieuwe ketting voor die paar euros. Even shoppen op internet.
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid HC
Als de ketting nog maar 10km heeft gereden zou ik terug gaan naar de FM. Duidelijk een productie mankement. Een beetje FM zal direct een nieuwe erop leggen.
What makes the boat go faster?
Je bedoelt een breuk op het punt waar je het zwarte breekpennetje monteert? Ik zelf heb dit nl. ook pas geleden gehad, even een schakeltje er tussen weghalen, volgens de voorschriften een nieuw pennetje monteren en je kunt weer.........
(ik heb dit trouwens ook in de direkte kennissen kring al een aantal keer gehoord!)
(ik heb dit trouwens ook in de direkte kennissen kring al een aantal keer gehoord!)
Quoten: Origineel geplaatst door 11-speed op 21 December 2006
Je bedoelt een breuk op het punt waar je het zwarte breekpennetje monteert? Ik zelf heb dit nl. ook pas geleden gehad, even een schakeltje er tussen weghalen, volgens de voorschriften een nieuw pennetje monteren en je kunt weer.........
en hebt u of u maten dan nog problemen gehad als het hersteld was ?
gzrt jony
en hebt u of u maten dan nog problemen gehad als het hersteld was ?
gzrt jony
flanders, campa the best !!!!!!!!
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door Livio Livius op 21 December 2006
Als de ketting nog maar 10km heeft gereden zou ik terug gaan naar de FM. Duidelijk een productie mankement. Een beetje FM zal direct een nieuwe erop leggen.
productiefout? lijkt mij eerder een eerste montagefout van de fm
productiefout? lijkt mij eerder een eerste montagefout van de fm
RIDLEY the speed weapon