Hoi,
Vanuit het altijd warme Zeeland wil ik iedereen een goede kerst , en een heel mooi en sportief 2007 wensen....
Ik hoop dat al jullie wensen en goede voornemens uit mogen komen , de rokers mogen stoppen met roken , zoals ik ook heb gedaan 2 maanden geleden . Pansie en Tricks....volhouden he ,, dat jullie die peuken nooit meer aanraken......
Marconi bedankt voor je steun tijdens onze stress periodes........
Big Rosa, ouwe Hagenees, ik weet niet hoe het met je is , maar ik heb je een tijdje niet gezien hier met je prachtige scherpe opmerkingen. Ik hoop niet dat het is vanwege de ziekte van je vader. Mocht het wel zo zijn wensen mijn vrouw en ik je alle sterkte toe in deze tijd.
Ook wil ik jou en de familie een hele goede kerst toewensen. Volgend jaar gaan we zeker eens een goed stuk fietsen en zeker een grove frikandel met satesaus eten...Ik hoop dat je in 2007 weer aanwezig zal zijn met je leuke opmerkingen , of iemand anders hier een hart onder de riem kan steken zoals alleen jij kan.
Affin ......het zal wel weer zoals altijd gaan .....Nog een week te gaan aan het eind van mn salaris...Een zeurende vrouw als ik weer een ga fietsen...of een biertje ga drinken......kinderen die niet willen gaan slapen...geen loonsverhoging bij mn werkgever en oplopende werkdruk.....een slechte zomer op het moment dat ik vakantie heb....
Tsja , ik moet zeggen IK HEB ER ZIN IN ...MMMMMOOOAAAHHHHHHHH ...
Greetz Rene
Kerstwens
- robbebopper
- Forum-lid HC
Nou, fijn om te horen. Laten we inderdaad er maar een grote hoop zand overheen gooien. Sterkte gewenst met je vader Big Rosa!!
Misschien waren we allebei wel kinderachtig aan het doen. Maar ja, je kan je op zo'n toetsenbord ook zo gemakkelijk laten gaan. Sorry dus.
En voor eenieder die dit verder nog leest, zou ik zeggen; fijne kerst en gelukkig 2007!
Misschien waren we allebei wel kinderachtig aan het doen. Maar ja, je kan je op zo'n toetsenbord ook zo gemakkelijk laten gaan. Sorry dus.
En voor eenieder die dit verder nog leest, zou ik zeggen; fijne kerst en gelukkig 2007!
Sterkte in deze moeilijke tijd Big Rosa en als alles weer achter de rug is zie ik je graag terug op het forum en verder wens ik een ieder van het forum prettige kerstdagen en een fantastisch 2 007 ( james Bond).
cornelli racing cycles Uden
Big Rosa!!! Ik ken je niet goed maar hierbij sterkte met je vader! Toch goede dagen toegewenst en een goed (sportief, hoe oubollig ken het klinken) 2007.
En nu voor alles Forummers; GOEIE KERST EN EEN FANTASTISCH 2007!!!!!
Zelf heb ik me een paar doelen gesteld, fietsen, meer fietsen en nog véél méér fietsen!! En buiten het fietsen hoop ik op een leuk huisie voor me eigen in Vlaardingen. Na eerst 4 jaar samengewoond te hebben nu weer 4 maanden alleen te zijn en ja weer bij moeders onder de pannen te zitten hoop ik in het voorjaar in een lekker eigen stekkie te zitten.
Kortom goed 2007!!!!!!!!!!
Mzzl en Greetz Remon@
En nu voor alles Forummers; GOEIE KERST EN EEN FANTASTISCH 2007!!!!!
Zelf heb ik me een paar doelen gesteld, fietsen, meer fietsen en nog véél méér fietsen!! En buiten het fietsen hoop ik op een leuk huisie voor me eigen in Vlaardingen. Na eerst 4 jaar samengewoond te hebben nu weer 4 maanden alleen te zijn en ja weer bij moeders onder de pannen te zitten hoop ik in het voorjaar in een lekker eigen stekkie te zitten.
Kortom goed 2007!!!!!!!!!!
Mzzl en Greetz Remon@
-
- Forum-lid
ik sluit me aan bij alle andere, een geweldig 2007 toegewenst. en voor iedereen die moeilijk zit (zoals Big Rosa, en waarschijnlijk andere) extra terkte toegewenst!
Dat van dat zand erover, is waarschijnlijk niet zo een gelukkige woordkeus, maar de bedoeling is goed.......
Dat van dat zand erover, is waarschijnlijk niet zo een gelukkige woordkeus, maar de bedoeling is goed.......
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
Ook ik wens iedereen een prettige en fijne kerst toe. doe rustig an met het eten, anders moet je weer extra veel fietsen om alles eraf te fietsen. Ik neem aan dat iemand ook nog een topic opend voor de nieuwsjaars wensen. Kijk dit vrolijkt menig mens weer op!
kiekeboe
Wens iedereen hele gezellige en prettige kerstdagen toe en natuurlijk de beste sportieve wensen voor 2007...!
@Big Rosa
Kerel wens je heel veel sterkte de komende tijd. En hoop je hier weer regelmatig tegen te komen in 2007.
"Afstappen is geen optie"
Ook van mij aan iedereen een gezond, sportief en voor de wedstrijdrijders onder ons een succesvol 2007 toegewenst.
Wens iedereen natuurlijk ook een mooie kerst toe! En misschien brengt Santa voor een ieder nog wel wat leuke updates voor ons machines!
@ Big Rosa, sterkte in deze moeilijke tijd! Het allerbeste voor jou en je familie! Dit geldt natuurlijk ook voor alle andere forummers die prive even een klote periode doormaken. Hopelijk draait deze tegenwind snel voor jullie allemaal!
Wens iedereen natuurlijk ook een mooie kerst toe! En misschien brengt Santa voor een ieder nog wel wat leuke updates voor ons machines!
@ Big Rosa, sterkte in deze moeilijke tijd! Het allerbeste voor jou en je familie! Dit geldt natuurlijk ook voor alle andere forummers die prive even een klote periode doormaken. Hopelijk draait deze tegenwind snel voor jullie allemaal!
You can never be too Specialized